mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 lørdagsgodteriet til Storebror på en tirsdag???? Vi har jo fått to meget fine gutter:-DD Som faktisk ikke spiser så mye godterier. Knerten liker det ikke, men det er hans tap:o)) Ikke at de ikke har tilgang til det på Lørdager, men det er nå bare sånn. Og så ble det jo så mye annet nå på lørdag.... Så det står en pose med godterier i skapet som nesten ikke er rørt:o)) Og dersom atte hvisom atte jeg memorerer alt som er i posen og kjøper identisk godteri til lørdag. Da merker ikke Storebror at mammaen hans har spist opp godteriet på en tirsdag????
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg spiste av min lillebrors oppsparte godter gjennom hele barndommen... Det var først da jeg vekslet inn penger fra myntsamlingen hans for å kjøpe røyk at han sa noe.... Så; nei; det er ikke slemt! Jeg syns det er mye slemmere å spare for så å friste de som har spist opp sitt! NEMLIG!!!
Ronja65 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg spiser ofte av oppspart godteri. Fast her i huset så er alle gla i godt, så det blir sjeldent noe til overs. Spis med god samvittighet.Er ikke godteri mest sundt når det er ferskt? Har aldrig hatt sansen for å spise gamle ting først, for da får man aldrig noe ferskt.... Hm Hm... Konklusjonen er dermed... spis det opp!!! og kjøp ferskt til lørdagen...det er nok det sunneste alternativet for lillegutt:-) Det er vel et godt argument???
Ronja65 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 trollet...du er jo et ekte troll... Jeg visse det .... jeg visste det:-):-):-)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Her i huset finnes det mus.....Di spiser sånne sparte godteposer di... Å fysj di smaker godt ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Nope, ikke slemt, men derimot godt næringsvett vil jeg si;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå