Linda:) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Gravid!! Juhuu.. jeg er så lykkelig. Da blir pjokken vår storebror neste år:D Jeg har vært sååå forvirret i det siste. Jeg skulle IKKE funnet ut at det er mulig å teste 4 dager i forveien! trodde jeg skulle hatt IKM 17 mai, men den skulle vist ikke komme før 19 mai. Jeg har altså testet negativt på 6 tester!! mistet litt motivasjonen, i tillegg fikk jeg brun utflod (sorry!) så trodde TR var på vei. Men neida.. tok en QR i går med svak strek og i dag sa CB: GRAVID. Og på første PP. Lykke til folkens:) ***********babystøv*************************
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Oi, gratulerer så mye! )) Soper til meg litt babystøv jeg:)
mumifrøken Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Hei og gratulerer så masse!!! Jeg bare lurer litt. Når du trodde TR kom, hadde du da mensensmerter? Jeg har det, er 1 dag over IKM men ingen tante enda. Det kjennes akkurat ut som TR er her, bare at den ikke er her... Må få testa i morra om ikke noe skjer, jeg har ikke gidda det enda for jeg har vært så sikker på at TR er rett rundt hjørnet...
Linda:) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 Ja eg følte til og med etter at jeg testet positivt at TR var på vei. Følte meg uggen og med "menssmerter", men viste jo at det ikke kunne være mensen. Sikkert bare noe som strekker på seg:) Lykke til i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå