Endeligtobarnsmamma Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Ville bare si heg her inne. Fant ut i dag at jeg er gravid og er jo selvfølgelig lykkelig i dag Så nå krysser vi finger og bein for at det ikke skjer noe "galt" på de neste ni mnd! Terminen er 29. januar
isi* med liten januar spire!! Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Heihei =) Å velkommen hit. Ikke vært her så lenge jeg heller. Men fint sted å være!!! GRATTIS såå mye da!!! Å håper spiren din klorer seg godt fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå