Gå til innhold

17. mai kom prinsessa vår - over tre uker før tiden:):) (Ingen skremselshistorie)


Helene84

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Nå har vi kommet hjem med vår nydlige datter. Fødselen gikk kjapt og flott. Blodproppen gikk rundt midnatt den 16. Hadde en del rier iløpet av natten, men helt fint overkommerlige. Kom inn på sykehuset med 1,5 min mellom ganske kraftige rier klokken 0830. De var verre enn da jeg kom inn med førstemann og jeg hadde 6 cm åpning. Jeg ble dermed litt skuffet over bare tre cm åpning, men 1,5 t senere var det blitt 6 cm. Enda en time senere 8. De sjekket igjen etter nok en time, men det så ikke ut til at det hadde åpnet seg noe mer. I det de sa det gikk vannet og jeg sa at jeg følte trykketrang allerede. Hun sjekket åpning igjen og det var blitt full åpning. 15 min med vond trykking senere var hun ute. Klokken 13.02. Hun virket så liten, men helt perfekt. 10 på apgarskår. Hadde termin 9. juni, så hun snek litt i køen.

Amming er godt igang, og hun holder vekten fint. 2475 g og 48 cm.

 

Pappaen var en helt uvurderlig støtte, nok en gang. Tusen takk til deg, kjæresten min:):)

 

Lykke til, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!!

Så godt å høre at alt står bra til!

 

Jeg har nå 3 uker til termin selv, og venter på at hun skal komme anytime... Men det er det bare hun som vet.

Og er ganske innstilt på at hun ikke kommer før 12 juni.

Men ... det hadde vært kos om hun kom nå og da c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, så godt at det ble en fin fødsel på dere! Nærmer seg for min del også, men pappan må først komme hjem fra sjøen før noe kan skje her i gården! Uke 37!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...