Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert av holdkjeftenpådeg... aldri så gærent at man ikke kan le litt noen ganger...

I går begynte mamma på cellegift og vi har jo alle vært litt spente på hvordan det skulle gå. Det er jo mange som blir skikkelig dårlig av behandlingen. Men hun har etter dag 2 med behandling fortsatt ikke blitt dårlig og det lover bra. Eneste bivirkningen så langt er at ikke en gang kaffen smaker godt. Og hun blir anbefalt av sine nye venner sykepleierne at hun nå i denne fasen bør spise mat som hun egentlig ikke synes er noe godt. Hvorpå pappa da svarer: Endelig! Da kan vi også spise pizza grandiosa! Og pannekaker! Og grøt!

Krysser fingrene for at Grandis blir eneste bivirkningen mamma får;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he

Er det for ikkje å øydelegge smaken av mat til etterpå? Min far vart hjerteoperert på åttitalet i England. Då fekk han viss servert store mengde sopp på sjukehuset, og det øydela viss smaken hans for denslags.

Glad for å høyre at mor di tåler cellegifta, og glad for å høyre at de også kan sjå humoren i det på tross av det triste.

Skrevet

Stemmer, mange som får avsky for mat de spiser i denne perioden, selv om det er hjemmelaget, så da er det vel greit å holde seg til mat som pappa liker og hun er sånn passe lunken til.

Og som hun sier, Grandiosa smaker papp, så nå blir det bare litt metallsmak i tillegg, en ekstra piff;-)

Skrevet

Ja, aldri så galt...

Blir nok en del Grandis i tiden fremover, skjønner jeg :o)

Godt er det å høre at det er eneste bivirkningen. Det kan tyde på at de treffer bra på medisineringen.

Skrevet

Aldri så galt at det ikke er godt for noe ;-)

Det er godt å høre at hun foreløpig responderer så bra på cellegift.Jeg håper for henne og dere andre at det fortsetter sånn.

Mange store klemmer sendes til deg også. Jeg har bare ledige dager denne uka hvis du trenger selskap forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...