Gå til innhold

Overgang fra to til tre...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Fikk nettopp bekreftelse fra legen min om at jeg er gravid, IGJEN! Har to småbarn fra før, så jeg er jo ganske sliten allerede nå. Lurer derfor på om overgangen er stor, fra to til tre barn (altså små barn, med to år imellom)?

Kan noen legge ut på skravlesiden for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagt ut på skravle for deg ;)

Skrevet

Takk!

Er det ingen som har flere enn to barn?

Skrevet

Hei! Gratulerer med nr 3, dette blir nok spennende. Vi er ikke kommet så langt ennå, men vi tenker veldig på om vi skal ha en tredje mann. Har nå en sønn på 3,5år og en jente på 21mnd. Men hvordan blir overgangen fra 2 til 3, er det ingen som kan gi oss noen tilbakemelding på dette?

Skrevet

Som jeg alltid har sagt, så er den største overgangen å få barn:)

Jeg fikk tre barn på under fire år. Selvfølgelig hektisk til tider, men masse moro. Synes ikke det var noen overgang fra to til tre.

Nå er mine tre største 8, 10 og 12 år. Kreves litt i.f.h til skole, fritidsaktiviteter o.l, men vill aldri vært det foruten. Klarte på toppen av det hele å få attpåklatt, som nå er 1 år:) Vi har nok å fylle dagene med, men ville aldri byttet bort hverdagen vår med noen andre. Være fire-barnsfamilie er helt topp.

Lykke til med voksende mage!!!

Skrevet

Jeg har tre år mellom mine, de er nå 7 år, 4 år og 1 år.

Overgangen til tre en definitivt den minste overgangen! De to eldste har jo hverandre, er vant til å vente på tur, underholder hverandre mens minste blir ammet og stelt så det er ikke antydning til sjalusi. De eldste synes bare det er gøy med en baby, jo mer de tøyser, klovner og gjør seg til jo større smil og latter får de fra den minste, det er en fryd å se på :-)

Helt ærlig er jeg mye mindre sliten nå, enn jeg var når nr to var på samme alder.

Skrevet

Her i huset går det unna dagen lang!! :o)) Men det er super koselig, ville heller aldri byttet det bort. Men kanskje en fri dag en gang i mellom?? Hehe :o)

Har ikke merket noen overgang fra 2 til 3 annet enn det er en munn til som skal ha mat og en gull klump til som trenger trøst og kos :o)

Mine tre er nå 4,5år og 3,5år og 1,5år.

Vi driver nå og snakker om en 4.mann og vi da ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...