blir gal Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Vanskelig å finne en go stilling om nettene.vondt nederst i ryggen.og legger jeg meg på siden,sparker ungen der.vondt både i rygg,nakke og mage.-(.vil jo ikke holde samboer våken heller,når han ska tidlig opp.hva skal jeg gjøre?forslag??er i uke 31+3.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Bygg opp rundt deg med dyner og puter, legg ei pute eller dyne under magen eller noe.. Jeg pleier ta dyna til sambo og legge den sammen i en haug også bruke den til og støtte opp rundt magen..
WildPrincess Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har en haug med puter i senga hver natt og bygger meg opp. For å ikke skli over på maven så har jeg også pute i "puppe" høyden slik at overkroppen hviler mot den og ikke sklir så jeg havner over på maven. Om ryggen verker prøv å legg en pute mellom bena også, det har ihvertfall hjulpet med masse.
babyandme Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 jeg pleier også ta i bruk ekstra puter:-) en ekstra under hode(mot halsbrann), en på siden for magen og en mellom beina for å avlaste bekkenet..hjelper det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå