Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Snakket akkurat med verdens hyggeligste saksbehandler på NAV. Utrolig hjelpsom og blid! Fantastisk!! Måtte bare si det! Hadde regnet med kjeft for dumme spørsmål omtrent
Zabbi Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hvem har du snakket med, og hvor er dette menneske plassert i verden, for jeg har ikke møtt noen, å må rose di som gjør en fantastisk jobb
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Turid på NAV St. Hanshaugen! Jeg vet! Man må rose de som gjør en slik fantastisk jobb!!
ballblom Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg var også innom på NAV idag, og ble møtt av ei kjempekoselig dame :-) Så det finnes faktisk trivelige folk der også, tro det eller ei! hehe..
Lille Luna Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Jeg hadde også Turid på NAV St.Hanshaugen som saksbehandler, og hun var blid som ei sol:-D Han i skranken var en annen sak, haha....
MaybeAgain Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Godt å høre at det er flere med god erfaring. Jeg har også en fantastisk hjelpsom saksbehnalder i NAV! Lenge leve de gode - det er nok av de udugelige surpompene!! )
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg snakket med en på nav Grünerløkka i dag som også var veldig hyggelig ) Æres de som æres bør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå