Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Mannen jobber seint så det blir bare meg og barna. Vil ikke ha kjøttdeig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva mannen finner på. Jeg er syk så han er husfar for tiden. Blir nok noe Fjordland tenker jeg :P

Skrevet

Her blir det ris,wokgrønnsaker og scampi.

Skrevet

fiskegrateng tror jeg...

Skrevet

Nakkekotletter og fløtegratinerte poteter:-)

Skrevet

Pølse i lompe...Skikkelig spennende :P

Skrevet

Her er det også bare jeg og ungene som skal spise i dag.

Tenkte å koke poteter, raspe gulrøtter og steke fiskepinner. Tar rømme til for det er vesla så glad i. Enkelt og greit... :-)

Skrevet

Her blir det fiskegrateng og poteter, gleder meg:)

Skrevet

vi skulle ha fiskegratteng men elstemann ville ha fiskepinner,så da blir d d.Sambo er på jobb så er bare vi 2 som skal ha middag:)minstemann spiser ikke middag...

Skrevet

I dag blir det hjemmelagde greske kjøttkaker,pastasalt med masse hvitløk,nybakt loff og tzatziki.

Skrevet

karbonader og egg på brødskive.. snuppa liker det og sambo kommer ikke hjem , så enkelt og greit.. minsten får middags glass

Skrevet

Noe så enkelt som bali kyllinggryte. Tilsetter litt ekstra eple, ananas og paprika, så føles det ikke fullt så toro :-)

Skrevet

vi sakl ha fiskefilet stekt i ovnen med "skorpe" av pesto. Poteter til.

Skrevet

Vi skal ha tacos.

Vi har begynt med fisk to av tre dager i uka, så etter sushi på søndag og steinbitfilet i går, blir det en kjøttrett i dag.

Før det var det 17. mai-mat på 17. mai., pasta med scampi 16. og stekt laksefilet før det igjen.

Så blir det å finne fiskemiddag for de to neste dagene, jeg tror det blir:

Blåskjell i morgen og fiskekaker i overimorgen.

Skrevet

Holder på å lage kyllingfilet og grovkornet ris:) Også blir det en eller annen saus til mannebeinet.

Skrevet

Stekt kyllingfilè med stekt potet,brokkoli å ostesaus på!! Nydelig godt,kjempe lett å lage!! =)

Skrevet

Pasta og kjøttdeig med pastasaus..

Skrevet

Vi har hatt pølse og potetstappe. Mini måtte få noe han liker godt siden han var så flink når han fikk vaksinen i dag:)

Skrevet

Her har vi allt spist, ris kokt med kyllingbuljong i for å sette smak. Grønnsaker og stekt kylling.

Så blander jeg allt sammen.

Moro å se på snuppa plukke først ut alle gulerot bitene deretter erter og så spiser ho kylling ris og andre grønnsaker. Liten tvil hva ho liker best ja.

Skrevet

fiskegrateng , poteter og gullerot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...