Randis Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har ikke noe tegn til tr enda heller. Begynner å gå meg på nervene. Nesten så jeg ønsker å få avklart snart om jeg er svanger eller om tante rød bare er treig. Kanskje jeg stikker innom apoteket idag. Vi får se hvor modig jeg er. Er veldig mange kjentfolk innom det lokale apoteket slik at det er litt smårart å stå og skjule graviditetstesten.. Vi får se.. Litt mer utålmodig idag.
scoobydo Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Den bør jo slå ut no om du er gravid?!... Iallefall om IKM var i helga... men om du har tatt feil av El dagane så kanskje greit å vente noken dagar til?! Eg fekk mensen i går og den kom virkelig hardt og brutalt, aldri blødd så masse før!.... Blødde jo nesten ingenting etter ma'en!... Blir spennande med testing... kryssa fingra for at den e positiv og at den heldt seg der den skal i 9 mnd :) du må holde meg oppdatert...
Randis Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Kan jo være restene som kommer nå slik at slimhinnen blir bra til neste gang. Hadde slik etter et par av SAene. Lite etter sa og masse neste blødning. Har hatt en ma og, blødde en dag etter, og fikk en skikkelig ekkel blødning neste mens. Har du vondt og? Har ikke kjøpt test, og skal prøve å holde meg til helga. Vi får se om jeg klarer det. Hadde ett par runder idag der jeg trodde mensen hadde kommet, men ikke noe blod å se enda.
scoobydo Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Har menssmerter ja... meir enn vanlig!... Men gir seg vel! Var jo å sjekka at eg ikkje hadde infeksjon osv osv 2 mai, og da sa ho at det var heilt tomt der, ingen væske og heller ingen tegn til blødning!... Men sikkert ei lita opprensing ja Håper det klaffer neste PP, er egentlig ganske sikker på at vi traff EL, men mulig kje kroppen var heilt klar for det enda! Om du ikkje har fått TR til helga er det jo veeeldig store sjansa for at du er gravid då Hadde vært innmari morro Kor gamle er dei to du har!?
Randis Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 9,5år og 2,5år. Driver og lekeslåss med storflir ved siden av meg her. Gled deg til det blir din tur.
scoobydo Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Gleda meg veldig til det blir min tur ja Er jo litt betryggande å vite at du har fått to og då Då veit man jo at det er muulig!
Randis Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2008 Det er nok det. Prøvde fire eller fem ganger før minstemann satt. Håper det klaffer på neste nå. Er jo mulig. Størstemann var arbeidsuhell. Hadde problemer med nyrene slik at legen sa at jeg ikke kunne bli gravid, motbeviste det med å komme gravid neste uke på time. Gjett om han hadde hakeslepp.
scoobydo Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 ja det er jo absolutt mulig... du har mista 4-5 dei siste 2,5 åra da!?.... Eller sia dokke begynte å prøve igjen! Har fryktelig lyst på februar baby... Er litt meir som er komt iorden om eg sku bli gravid igjen no... forhåpentligvis e vi sambuara, med ei leilighet mindre
Randis Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2008 Mista fire-fem gang før vi fikk minstemann. Mista fire gang no, eller bli det fem?? Miste tellinga. Vil ikke sitt å fokusere på det. Legen si om vi prøve mang nok gang så får vi det til. Kromosonfeil som er feilen på våre fostre da. Ser det på for stor fosterpose iforhold til fostre. Har mistet i uke 6 alle ganger, bortsett fra siste gang. Jeg trodde derfor det skulle gå. Ble en ekstra nedtur, men fått det meste på avstand nå. Hvordan går det med salg av leiligheten da?
scoobydo Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Ja... det må være tungt å miste så mange ganger.. men du blir jo fort gravid igjen den blir lagt ut på fredag... så er det visning siste helgen i mai Spennande! Håper den går første visningshelg... men er ikke akkurat et veldig bra marked nå!...
Randis Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. mai 2008 Markedet er på opptur, så vet nå aldri. Blir spennende. Send meg link til prospekt når det blir lagt ut. Er alltid morsomt å se andre sin leilighet. Har mistet så tilig at jeg har ikke alltid fått følelser for det enda. Jeg føler det ofte på forhånd hvordan det går. Slik at det føles ikke ut som jeg har mistet så mange ganger. Blir jo fort gravid igjen.Heldigvis:) Har sprayet fire telysholdere for å henge i taket i paviljongen igår. Var brune, ble aluminiumsfarge. Ble så bra så. Skal henge opp idag. Gleder meg. Blir litt kos med flere lys der.
scoobydo Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Morro å fikse og ordne ting sjølv har akkurat bestilt meg et lass eggløysningstesta fra www.billigtester.no 7 billigstava og 7 CB digitale... tenkte eg kunne begynne med billigstavane også med CB når EG trur eg har eggløysning SKal bli klaff hehe Har ei venninne som er 8 veker på vei også... og vi driv å ser på leilighet i samme bydel som dei bur.. hadde vært såå morro om vi fikk det til og då er vi faktisk i permisjon på samme tid SKal sende deg link ja... Syns det er veldig morro å sjå på andre sine og.. eg er inne å kika på finn.no for å sjå om eg finn like leiligheta som min!... Morro å sjå litt korleis andre har gjort det og kanskje få litt idea ... ( Alle leilighetane i blokka har lik planløysning):
Randis Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. mai 2008 Høres ut som en god plan. Du og samboeren din får virkelig trå til fremover. Husk at du kan ha EL likevel om testene ikke slår ut. Litt moro å gå i permisjon med venner ja. Vi var fem i samme gate som fikk innen en måned der jeg bodde før. Det var moro det. Var ikke ei stor gate altså. Typisk blokk da, med samme planløsning. Greit det og, får jo litt å sammenligne med da. Artig å se forskjellige løsninger som du sier. Utålmodig nå. Vil ha positiv test, eller tr. Greitt å få ting avklart.
Randis Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. mai 2008 Ikke noen mens hittil idag heller.. Venter og venter.. Blir sprø snart.
Randis Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. mai 2008 Lyse rosa utflod istad... Mensen kommer sikkert snart da.
scoobydo Skrevet 21. mai 2008 #16 Skrevet 21. mai 2008 Spennande å sjå då... hadde og litt lyserosa utflod ca 1,5 veke før eg fekk mens.. ! Men om du får den så kjem den vel stormande i kveld el i morga.. du får tenke på at då e kroppen i rute igjen og man kan prøve igjen neste mnd... sjølv om det e kjiiipt når den kjem!
Randis Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 22. mai 2008 Ja, ja. No e d bærre å vent t næste pp. Mensen kom idag. Ikke så skuffa, trudd d skull bli vær. Greitt å få kroppen i rute igjen. No må både du å æg jobb ferr harde live ferr å få t knøtt. Bli my kveldsarbeid t kailln framover. ;) Ætte mensen sjølsagt. Bli seriøs prøving neste pp på oss. Håpe kailln e klar. ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå