Lovemychild Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Ser mange her inne klager på bh sin i dag,så da gjør jeg det motsatte Vi er 100 % fornøyd med barnehagen vår !! Personalet er suverene og alltid oppmerksomme. De finner på masse moro med barna, drar på spennende utflukter. All mat er økologisk og fersk. De har egen båt,sandstrand,brygge, frukthage,grønnsakshage og kaniner. Barnehagen har nydelig beliggenhet sentralt, men likevel i et stille område helt nede ved sjøen (med høøøøøye nettinggjerder) Er nok ikke uten grunn at denne barnehagen flere år på rad, er blitt kåret til Kristiansands beste
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Henger meg på denne jeg. Akkurat den episoden jeg fortalte om i det andre innlegget er jeg ikke fornøyd med, men ellers så synes jeg barnehagen er super! :-) Nå for tiden har de kyllinger der, de har vært med på snu eggene i rugekassen, sett når de har klekket ut og bygget hønebur/inngjerding til dem. De har et enormt uteareal med porter rett ut o skogen og både trær og store kampestener innenfor gjerde. Hyggelige ansatte som kan jobben sin og tydelig er glad i barna osv. Listen er lang :-)
cherry coke Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Henger meg på denne jeg også. Strålende fornøyd!!!!=)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Henger meg på jeg også utrolig fornøyd med barnehagen! Kunne ikke vært mer fornøyd faktisk! De har flotte lokaler, flotte uteområder og ikke minst FLOTTE annsatte! Nå har de kjøpt en stor skogstomt med hytte på i nærheten av barnehagen også som de kan gå tur til osv.. Snuppa mi er kjempe glad i flere av de som jobber der og snakker ofte om alt det morsomme de gjør også leverer henne der med goood samvittighet!
Koseklompen Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Henger meg på Mini har verdens beste bhg Kjempe fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå