Gå til innhold

Andre med barn som "samler" ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på tre år, har helt samlemani for tiden.i går fant jeg ikke mindre en 10 mellomstore steiner i sekken han :)

Alt som går å pelle med seg av steiner og pinner, tar han med :)

De ler jo litt av han i barnehagen, da han kommer drassende på en diger stein han så vidt klarer å bære.Da de spør han hva han skal med den ,svarer han "Jeg skal gi den til mamma".

Det er jo bare morsomt og søtt,men er det andre med barn med samlemani........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja!

Her har det blitt salet på alt gjennom årene.

Steiner, skjell, klistremerker, utallige korttyper, viskelær, bilder osv.

Skrevet

Jepp.. Dattra mi på seks har vært sånn siden hun var pittelita..

Stein, blomster, blader, skjell.. u name it.)

Måtte legge ned forbud mot å ta det inn i huset for et par år siden, så nå har hun eget samlested under trappa ute...

Skrevet

dattera er litt liten enda til det men kjæresten er vill, alt av penner og gamle utslitte klær osv, om jeg spør "trenger vi 100 penner og blyanter da?" så svarer han ar det er kjekt å ha.. minner meg om øystein sunde eller espen askeladd noenganger, "jeg har slikt å gjøre jeg har slikt å føre, jeg fører vel den óg" hehe også er det alle mulige øl-glass da! uff nei det er litt slitsomt til tider, for man har jo ikke ubegrenset med plass i skap og skuffer heller=S

Skrevet

Sånn er gutten vår også, han blir 3 år i august. Skal ha med seg småstein og alt annet han finner, gir til meg og sier "mamma passe", jeg skal altså passe på det for han.. :o) Samler også her hjemme, skal ha alle småbilene, smokken og vannkoppen i en sånn brødpose og går rundt og bærer på den.. :o)

Skrevet

Å ja da... Hun samler på ALT, steiner, blomster, visne blomster, MARIHØNER faktisk, pinner, blader etc etc... Hun er 4,5 år og har ikke tenkt å gi seg med det første ser det ut til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...