Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har så vondt i magen,kaster opp(det gjør jeg alltid når jeg har vondt noe sted da!). Men det stikker så utrolig i hele høyre siden av magen litt over hofta liksom. Så stråler det ned i ene benet. Prøver å ringe lege men det er bare kø å kø=S Takker for svar=)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Ligger ikke blindtarmen på høyre side da? Kan det være den?
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Er ikke sikker jeg,vondt er det hvertfall:( å med tre unger hjemme i tillegg er det ikke noe bedre:(
indigo76 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Kan høres ut som blindtarmbetennelse, se her fra lommelegen: Blindtarmbetennelse fører til smerter i magen. De begynner som regel midt i magen, men flytter seg til nedre høyre del av magen i løpet av noen timer. Smertene blir verre ved bevegelser, hoste og pressing. Matlysten forsvinner og du kan føle deg syk. Kvalme er vanlig, og noen kaster opp. Feber eller nestenfeber er også vanlig. I typiske tilfeller ligger temperaturen mellom 37,8 - 38,0 grader. Siden det er en alvorlig tilstand ville jeg prøvd å fått tak i den legen og fått en sjekk...
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 Okei tusen takk:) Har fått legetime i dag,så håper de finner ut av noe! Takk for svar igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå