mammaentilenguttogenjente Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Begynte i går kveld. skal ta en morgen og en kveld.
*ale* Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Tenker du på når du kan merke effekt ift svimmelhet o.l.?
SaDa Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Hvilke tabletter bruker du? De jeg tar skal det kun tas 1 om dagen, så lurer på å bytte. Legen har ikke sakt noe om hva jeg skal ta. Hvor lang tid det tar før man merker bedring lurer jeg også på.
*ale* Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Noen typer bygger opp jernlageret, andre virker rett på blodnivået.. Så kommer an på hvorfor dere tar de.. Spør lege/ apotek før dere bytter.. Er det lavt jernnivå i blodet kan det ta effekt ganske kjapt, men er jernlagrene tomme (vanlig etter svskap) så kan det ta tid før man merker noe..
lille_Harepus Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 jeg har gått på jerntabletter siden fødselen ( 3 måneder siden), det var fordi jeg mast veldig mye blod over 2,5 liter, Og legen er enda ikke fornøyd med jernlager mitt. Så er vell bare å fortsette til han blir fornøyd med blodprøvene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå