wjkcg Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Skal ha navnefest om noen uker og mange spør om vi har noen ønskeliste. Synes det er vanskelig å vite hva det er greit å ønske seg jeg - vil jo ikke presse folk til å gi dyre gaver heller. Noen som har noen forslag?
Mummimom Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Klær Sko Belter (accessories, solbriller osv..) Gull/sølv smykker Kosebamser Bilderammer (utrolig hvor fine de første kunstverkene til barna blir når de er satt i en ramme) Barnebøker Barnecd`er dvd
anne* Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg ønsker meg servise fra babydesign.no vil ha et med dikt på i tillegg til navnet:-) http://www.shops.no/butikk.asp?bid=1207
enpå3ogenpå1 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 sliter litt med det samme. Skal ha navnfest 7 juni... Men noen tips: rørospledd (knallfine de med "hodefoting" tegningene på) barneservise sølvbestikk penger på konto bøker - feks. eventyrbøker/ rim og regler/ de beste fortellingene til Astrid Lindgren, Anne Cath Westly ol... Min første tann greie Hvis det er til jente: smykker, enten barnesmykke eller voksensmykke Hvis det er til gutt: mansjettknapper, slipsnål? tja...det er ikke lett. Jeg er ikke no glad i sånne sølvrammer og sånt jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå