Gå til innhold

Noen som har reisetips på tenerife?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og venninnen min tenker å booke oss ferie på Tenerife til vinteren, med mennene våre og en skokk med unger!

Dere som har vært på Tenerife, hva kan dere anbefale??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker både på bosted og utflukter......og tips til gode restauranter. Bostedet må være barnevennlig og gjerne ha noe aktiviteter for ungene!

Skrevet

Jeg har vært der :)

Er det Los Christianos der skal til eller Las Americas ?? :)

Jeg vil anbefale badelandet, og Lore Parq..:) Husker desverre ikke navnet på spisestedene..For der er mange resturanger!!

Skrevet

Anbefaler Sunwing Resort Fanabe. Veldig fint og barnevennlig hotell.

Anbefaler dere også og dra til Loro Parque. Park med bla. pingviner, delfinshow, selshow, spekkhuggershow, haitunnel og annet gøy for voksne og barn.

Skrevet

Vi har vurdert SunWing, siden vi var så fornøyd med SunWing på Rhodos!

Er åpen for både Los Christianos og Las Americas...vi har jo aldri vært der før..

Tenkte oss på Loro Prak, har vært på noe tilsvarende på Mallorca. Og det synes jentungen var kjekt!!

Skrevet

Henger meg på sunwing resort fanabe :) Vi var der når snuppa var 3 mnd og det var virkelig HELT supert.

Vi bodde i et-roms happy-baby leilighet, menden var stooor og føltes som en toroms siden soverommet var adskilt med skyvedør.

Disse barnevennelige leilighetene ligger også på bakkeplan og har stor inngjærdet markterrasse med solsenger og stort spisebord osv.

Happy-baby leilighetene har også ALT man kan ønske seg om man drar med barn, høystol, vippestol, bumbo stol, servise for barn, micro, vannkoker, barneseng, trille, stelematte eller stellebord, potte, krakk på badet osv.

Selve hotellet har fine uteområder for ungene, 3 resturanter med GOD mat faktisk (om man skulle ønske å spise på hotellet et par ganger) egen butikk hvor man får kjøpt norske/skandinaviske bleier og barnemat + litt andre varer osv.

300 m unna hotellet ligger den beste og reneste stranden i området :) vi le kjempe ovrasket over servicen på stranden også! Om man leide solseng så kom d å tok bestilling på mat, drikke, frukt osv ved sengene ved gjevne mellomrom slik at man slapp å gå fra stranden å til strandbaren for å spise (var et lite bord ved solstolene også)..

Det var mange fine resturanter i området med god og relativt rimelig mat, rett rundt hjørnet for hotellet var det en stooor matbutikk som hadde alt man kunne ønske seg og det var noen få butikker som var ok i selve fanabe også, selvom de fleste fine butikkene er inne i playa de las americas (der er det til gjengjeld maaange fine butikker) :)

Lyst til å ta en tur selv jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...