Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fint å se deg. Håper ditt nærvær nå betyr at den dumme skulderen din er bedre. Så flink du har vært til å holde den i ro! Hipp hurra for Karosnuppa også :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!!

Takk for hilsen! Jeg er dessverre ikke så mye bedre i skulderen, men det kan ha noen med 17. mai (sying, stryking, baking etfuckingcetera) og gårsdagens 3-års feiring å gjøre... Huff, jeg føler nesten at jeg gjør noe ulovlig nå som jeg skriver her i stedet for å bruke PC-timene på jobbing....

 

Karosnuppa ble stor jente i går og hadde en strålende dag i følge henne selv, he he. "Jeg elsker busdag, mamma" Vi hadde barnehagen på besøk i hagen og selskap på kvelden. Puh :)

 

Men jeg leser om dere på mobilen og holder meg oppdatert altså!!

Ha en fin dag i solen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...