Maud Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Det er fint å se deg. Håper ditt nærvær nå betyr at den dumme skulderen din er bedre. Så flink du har vært til å holde den i ro! Hipp hurra for Karosnuppa også :-D
Karomamma Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hei på deg!! Takk for hilsen! Jeg er dessverre ikke så mye bedre i skulderen, men det kan ha noen med 17. mai (sying, stryking, baking etfuckingcetera) og gårsdagens 3-års feiring å gjøre... Huff, jeg føler nesten at jeg gjør noe ulovlig nå som jeg skriver her i stedet for å bruke PC-timene på jobbing.... Karosnuppa ble stor jente i går og hadde en strålende dag i følge henne selv, he he. "Jeg elsker busdag, mamma" Vi hadde barnehagen på besøk i hagen og selskap på kvelden. Puh Men jeg leser om dere på mobilen og holder meg oppdatert altså!! Ha en fin dag i solen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå