Gå til innhold

Idag går svarfristen ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

å vi mangler enda 5 svar... Håper dem svarer innen dagen er omme. Irriterende når folk ikke greier å svare innen fristen!!! Men er vel alltid noen som glemmer...

Alle som har svart hos dere innen fristen? Skal en ringe dem som ikke svarer å purre? Når skal man gjøre d isåfall? Lurer litt på d..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ca 10 stk som ikke hadde svart når fristen gikk ut. Jeg sendte ut en sms til alle sammen. Skrev på en pen måte at de måtte huske å svare. Alle ringte eller sendte sms samme dag. Noen (slekt) hadde bare regnet med at vi skjønte at de kom, og noen hadde bare glemt å svare, men det løste seg i allefall :-)

Skrevet

Vel, vi hadde frist til 1 mai, og jeg vet fremdeles ikke helt hvem som kommer fra min kommende mann sin side. UTROLIG frustrerende, naar det er saa mye som ikke kan gjoeres foer man vet eksakt hvem som kommer. Og jeg har sendt purre-mail, og FREMDELES er det noen som ikke svart...

Skrevet

HEi! :)

Jeg hadde 10 som ikke hadde svart innen svarfristen. :)

Et par dager etter den har gått ut så sendte jeg en sms til dem (eller sambo ringte) og da fikk vi svar fra alle sammen!! :) Kjapt og greit.

Men jeg stresset ikke mye jeg da... trenger ikke vite akkurat på øret hvor mange som kommer før ca 2 uker før. ;) Men det er greit å vite så fort som mulig da.

Skrevet

sendte sms til de som ikke hadde svart. de tok det for gitt av vi skjønte de skulle komme...

løste seg på 1-2-3.

Skrevet

takk for svar:)

snakka me ei på msn isted..viste seg at ho ikke hadde fått innbydelsen..!! men ho å mannen vil gjerne komme da:):) får sende henne en ny. er vel posten som har tulla den vekk..:/

får ringe om et par dager hvis de som ikke har svart til nå,fortsatt ikke har svart. er et par tanter og onkler og faddere...så d kan hende dem tar d for gitt at vi regner med dem kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...