mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hvis dere trenger litt tid for dere selv,sammen med deres kjære og virkelig vil få slappet av og bli stellet med og få god mat,vil jeg anbefale å reise til Kragerø på SPA hotellet der. Var der for noen uker siden og det var bare skjønt. De har en pakke som er beregnet for gravide og i tilegg til det så har de jo andre behandlinger som kan tas av gravide. Hotellet var kjempeskjønt. Basengområdet var en opplevelse i seg selv. Basseng som du kunne svømme inne i og fra innsiden til ut i det fri om du ønsket. Der var sauna med havutsikt,for de som klarer det når de er gravide. Steamrom var det også. Varmt avslappningsrom med røkelse og rolig musikk.saltvannsbad og forskjellige typer dusjer. SPA anlegge var også en drøm. Når du er sulten og trenger påfyll av mat,ble det servert de herligste retter. Dette er jo langt fra gratis,men synes dette også var verdt hver krone,hvis en liker slik da,ikke alle er like. Tenkte bare jeg ville fortelle om dette,så kan hver enkelt avgjøre om det er noe for dem,om de vil ta seg råd til det.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hei du! Det hørtes helt vidunderlig ut!! Hva betalte dere per person for oppholdet??
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Her er linken,så kan du gå inn å sjekke priser. Det kommer alt ann på hva slags rom du ønsker. Vi hadde jo fullpensjon og så hadde vi en del spa behandlinger og jeg kjøpte med meg hjem en del produkter,så hvor mye bare oppholde kom på,det tørr jeg ikke si,men her er i alle fall linken. http://www.kragerosparesort.no/
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Veldig bra anbefaling Tror jeg skal sjekke ut Kragerø Spa Jeg tok med min mann til Strømstad Spa - og hadde det helt fantastisk! Vi kjøpte vogn på Happyland i Svinesund og slo dermed to fluer i en smekk Business AND pleasure http://www.stromstadspa.se/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå