snurbis Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 heia! lurer på en del ting her... har hatt hormonspiral som jeg tok ut i mars 08..så lurer jeg på om dere vet hvor lang tid d kan ta før jeg blir gravid? har ei jente på 3.5 fra før,å har ikke hatt noe problem me å bli gravid tidligere..
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 vi er i helt lik båt. har ei jente på 2 år og tok ut hormonspiralen min 11 april. Men har ikke fått igjen mensen og ikke tester posetivt heller Legen min sa at jeg kunne bli gravid med en gang og mensen burde senest komme om 1 mnd. Så sitter bare å venter her!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Legen regner med at jeg ble gravid på første eggløsning etter å ha tatt ut hormonspiralen,så jeg ble gravid rundt 1.5 månde etter at jeg hadde tatt den ut.
******* Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 jeg tok ut hormonspiralen 4 sept. og ble gravid rimelig kjapt. Første dag i siste mens ble 23 sept.
Promp Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Jeg ble gravid med en gang jeg tok ut hormonspiralen! Ganske sjokkerende egentlig, det gikk innmari fort! Og jeg har vanligvis veeldig uregelmessig mens. Så vær tålmodig og slapp av, det går nok bra! Lykke til!!!
ncsm Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Ikke for å skremme deg, men det kan ta litt tid også... Hos meg tok det 10mnd fra jeg tok ut hormonspiralen til jeg ble gravid. Ble gravid med engang sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå