Karomamma Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 ... som er litt bedre, men ikke så mye. Dessverre.... Siden dere alle sammen HELT SIKKERT lurer MASSE på hvordan i all verden STAKKARS jeg har det, kan jeg fortelle at det gjør SINNSYKT VONDT. Au au au!! Og så er jeg jo så dum i tillegg, at jeg går inn her og skriver mens jeg har en av mine halve mailjobbedager. Huff og huff! Men eller har vi det fint! Det var en strålende 17. mai til tross for snøværet (!!) og lillemor var kjempefin i den nye bunaden sin. Helt lik til mammaen sin Skal prøve å få lagt ut bilde etterhvert... Jeg ser dere har det bra, hehehehe... Keep up the good work!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Stakkars deg...... Det hjelper kanskje ikke å blåse på??? Men det er hyggelig å høre fra deg, selv om det sikkert ikke er så heldig for skulderen. Håper du snart blir bedre og at du slipper amputasjon...... Men kanskje en operasjon hadde gjort susen eller??? Ha en fin halvmailjobbedag:o))
Karomamma Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Ho ho, kanskje like greit å amputere først som sist... Neeeeei, håper ikke det da. Nå må jeg bli ferdig her. Det gjør vondt når jeg skriver. Æsj!
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 God bedring med den dumme skulderen! Nå må den vel snart bli bra? Ellers må du nok bare se til å bli venstrehendt... c",) Så kan du dibbe med venstre, da vettu!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Midt oppi alt fjaset så lurer vi faktisk på hvordan du har det! Hvis dette varer må du få deg sekretær, altså!!! Pass på deg selv!
Ronja65 Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Får håpe du blir fort frisk... Har du prøvd akupunktur?. En kollega gikk lenge sykemeldt pga en frosen skulder. Hun var hjemme noen dager dro på jobb for tidlig og auau.. plutslig var det kjempevondt i gjen. Hun fikk etterhvert god hjelp av akupunktur... God bedring.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 håper du friskner fort,og at skuldra slutter å være grinete. Vi savner deg vet du!! "Bli bra igjen,du må du må bli bra igjen!!!"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Så dritt at den skulderen din ikke har skjønt at den skal FUNGERE og ikke gjøre vondt!!! Håper de finner en god løsning for deg snart..... Og kanskje akupunktur kunne vært noe å prøve om du ikke har prøvd det før!!! Lillemor var bare aldeles skjønn i nye bunaden sin!!! Er helt sikker på at du var det også!! Vi har det bra og skal nok fortsette med det ja:-)
♥Snulder Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Ja for tenk! Jeg HAR lurt en MASSE på hvordan STAKKARS deg har det med den SINNSYKT VONDE skulderen din!!!!! Savner deg her vet du!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå