mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 På fredag startet jeg opp med vanngymnastikk for gravide,kombinert med fødselsforberedende kurs. Dette er virkelig å anbefale. Deilig å få beveget seg i vann og føle seg lett, i steden for at alt virker så tungt. Mediteringen og avslappningen av også deilig. Dette var absolutt verdt det det koster,gleder meg til fredag igjen. Har dere mulighet til å melder dere på et slikt kurs,så hadde anbefaler jeg det på det sterkeste. Noen som vil vite noe mer,så er det bare å spørre,så skal jeg svare så godt jeg kan.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Noe slikt kunne jeg virkelig tenkt meg.. Hvor i landet bor du?? Jeg bor i nærheten av Bergen.. Finnes det noe lignende her??
mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Åh det hørtes jo deilig ut Hvor er det du bor da? Har ikke sett noe slikt her på Kongsberg....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg bor i Stavanger. Dere kan jo forhøre dere med jm eller ringe helsestasjonen for å høre om de vet om noe liknende der dere bor. Har bodd på Kongsberg en kort periode i livet mitt jeg,en herlig liten by. (bare litt utenom da*ler*)
mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Ja Stavanger er vel "bitte litt" større?? He he Har en bror som bor i Sandnes, så jeg vet om forholdene der.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2008 Ja,sandnes er jo nabobyen,så da har du vel vært i stavanger også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå