Gå til innhold

tar dere med babyen inn i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

når dere leverer/ henter søsken? eller sitter den igjen i bilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare en unge nå,og han er ikke begynt i barnehagen. men jeg kan tenke meg til at jeg hadde ALDRI latt den andre sitte igjen i bilen.

For vet at noen ganger kan det ta tid å få hentet ungen i barnehagen.....

(har vært med andre som har hentet)

Skrevet

Ja alltid. Jeg går ALDRI fra småbarn i bil!

Skrevet

Nå har jeg bare en baby, men jobber i barnehage og jenta mi har vært der på besøk 2 ganger alt, og hun er nå 8 uker. Jeg hadde tatt babyen med inn, ville ikke latt hun være aleine i bilen nei.. Men det er nå min mening

Skrevet

Vi kjører ikke bil og henter siden bhg er bare 5 min unna. Men hvis lillebror sover ligger han ute i vogna mens jeg henter. Setter vogna så jeg ser den fra vindu. Men hvis han er våken er han med inn...

Skrevet

Tar henne alltid med inn. Hun begynner bare å gråte når bilen står stille, og som hun andre her sa - man aner ikke hvor lenge man bli inne...

Skrevet

det kommer an på. Hvis han sover lar jeg han ligge i bilen ja. Men hvis de andre slår seg vrange henter jeg han self.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hender jeg lar han sitte, men da ber jeg snuppa gå å holde han med selskap. Om ikke så tar jeg han med inn. Triller vi bort, og han sover i vogna, så setter jeg han på utsida. Det er nok av de som tar med hele VOGNA inn, og den gangen er TRANG! kommer ikke forbi med bare meg selv engang når det står en vogn der... bannskap

Skrevet

opp

Skrevet

Jeg kunne aldri gått fra lillebror i bilen alene (bruker aldri bil når jeg leverer, men likevel). Noen få ganger lot jeg han ligge å sove søtt i vogna si hvis jeg pakerte vogna på et avskjermet sted og det ikke var andre unger ute. Ellers tok jeg han med inn. Av erfaring vet jeg at andre unger har lett for å plukke, og gjøre enda verre ting med små babyer som sover søtt...

Skrevet

Å sette igjen et barn alene i bil uten voksenperson tilstede er totalt utelukket for vår del, slik at når babyen kommer så blir den selvfølgelig med inn i bhg for å hente storesøster.

Skrevet

Tar henne alltid med, er et lite stykke å gå fra parkeringsplassen og døra er på baksiden av barnehagen, så jeg kunne aldri gått fra henne....pluss at storesøster kan være skikkelig treig når jeg henter/leverer henne.....

Skrevet

eldstemann har ikke begynt i bhg enda, begynner til høsten, men lillejenta skal ALLTID være med inn!! Noe annet tør jeg ikke.

Skrevet

Ja, jeg tar babyen med inn i barnehagen, nå er det jo foreløpig bare om onsdagen det da fordi da er jeg dagmamm, men det blir snart min egen jeg må ta med. En baby får ikke site i bilen alene, spesielt ikke når det kan ta litt å hente/levere i barnehagen.

Skrevet

Hvis hun sover sitter hun i bilen å venter,å vist hun er våken lar jeg bilen stå å gå menst jeg er inne å henter storebroren.

Er en liten b.hage å bruker ikke lang tid på levere/hente...

Skrevet

samboer får værsegod levere den eldste i barnehagen! han drar jo den veien uansett!

Skrevet

Nei, lar han ligge i vogna utafor..for mye styr å ta han ut og inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...