Gå til innhold

skjønner ikke helt dette jeg...hjelp-.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise til syden i måren.

skal ha med oss datteren vår på 11 mnd.

vi er to voksne og et barn (som ikke har sete på flyet) og bagasjen vår er en stor trillekoffert pr mann og vogn.

er ikke dette lov??!!

leste noe om at viss ik baby hadde sete på flyet så kunne helle ik ha bagasje?!?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjem nok an på kven du reiser med. På norwegian og SAS får baby ha egen koffert berre ein gir beskjed om det når ein bestiller. Charterreiser aner eg ikkje korleis fungerer.

Skrevet

Bur ikkje du i Fusa? Er det ikkje streik på Flesland?

Skrevet

jo, men me ska reisa frå haugesund:D

litt omvei menmen...

hmmm.. eg måjo ha bagasje med te ho... kor ellers ska eg gjer av alle klærene og maten? merkelige greie... må vist ringe dei..

Skrevet

det går på vekt pr pers.

vet at på norwegian så kan baby kun ha med 5 kg inkludert vogn !

tror der er 22 kg pr passasjer m eget sete. har aldri hatt problem med sas i så måte

(norwegian erstatter heller ikke vogn eller reprasjon hvis noe skulle gå i stykker, noe sas gjør)

vil anbefale deg å ta kontakt med flyselskapet dere reiser med og høre med de

Skrevet

Det er sikkert enklast å ringe dei ja. God tur =)

Skrevet

Ehhhh....ikke meninga å virke frekk ellerno, men trenger du èn egen stor koffert, mannen èn stor koffert og ungen på 11 mnd èn stor koffert? Altså 3 store kofferter totalt?

Vi har akkurat kommet fra 2 uker i syden. Vi reiste først 50 mil med tog før vi kom oss på flyet. På hjemturen måtte vi overnatte et døgn for å vente på neste togavgang, så vi var vekke i 16 dager.

Vi var 2 voksne, ett barn på 2 år, ett på 5 mnd.

Vi hadde med oss 2 store trillekofferter, i tillegg til vogn+ en sekk og stellebag i håndbagasje også da. Og vi hadde også med oss 6 pakker bleier (begge bruker bleier enda). Og i tillegg hadde vi masse reine klær med oss hjem!!!

Skrevet

På norwegian kan du ha 2x20 kg, og det koster 5,- per kolli. Du må oppgi at du vil ha med bagasje når du bestiller reisa.Nye regler fra i vinter av.

Skrevet

Hør med flyselskapet. Reiste nylig med KLM, og måtte betale 130 euro pga for mye vekt. Hadde da med barnevogn, en bag og en stor trillekoffert, og hadde ikke pakket unødig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...