Endeligtobarnsmamma Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Tre tester kan ikke ta feil, jeg er GRAVID!!!!!!! Testet først med billigstrimmel til morran og det kom opp to streker, så da måtte jeg jo ut å kjøpe flere tester når butikkene åpnet og det ble blått kryss på cd og teksten gravid på digitale. JIPPI!!!!!!
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 GRATULERE!!!! Lykke til videre!! Da blir det en kjempeflott start på 2009 for dere!!!
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Gratulerer sååååå mye!! Glad på dine vegne 1pp? Masse lykke til!
Endeligtobarnsmamma Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. mai 2008 Takk for gratulasjoner alle sammen, tror ikke det helt har gått opp for hverken meg eller pappan enda. Også at det skulle gå så fort, bare 2pp (og første pp regner jeg nesten ikke med siden pappan var syk og ikke veldig aktiv i sengehalmen). Sender masse babystøv til dere andre og håper dere snart følger etter inn på 1. tri ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 kjempekoselig å høre at noen klarer det i 2pp, for den begynner jeg på nå Håper jeg joiner deg på 1.tri snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå