Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAAAA!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre tester kan ikke ta feil, jeg er GRAVID!!!!!!! Testet først med billigstrimmel til morran og det kom opp to streker, så da måtte jeg jo ut å kjøpe flere tester når butikkene åpnet og det ble blått kryss på cd og teksten gravid på digitale. JIPPI!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERE!!!!

Lykke til videre!! Da blir det en kjempeflott start på 2009 for dere!!!

Skrevet

gratulerer så mye:O))

Skrevet

GRATULEREEEEEEEEER ! ;-)

Skrevet

Så bra :) Gratulerer så masse og lykke til!

 

Skrevet

Gratulerer så myyyyyyyye :)

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Skrevet

Grattis såååååå mye:)))))

Skrevet

Så heldig du er! Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer sååååå mye!!

Glad på dine vegne :D

1pp?

 

Masse lykke til!

Skrevet

Takk for gratulasjoner alle sammen, tror ikke det helt har gått opp for hverken meg eller pappan enda. Også at det skulle gå så fort, bare 2pp (og første pp regner jeg nesten ikke med siden pappan var syk og ikke veldig aktiv i sengehalmen). Sender masse babystøv til dere andre og håper dere snart følger etter inn på 1. tri

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Gratulerer!

Skrevet

kjempekoselig å høre at noen klarer det i 2pp, for den begynner jeg på nå :D

 

Håper jeg joiner deg på 1.tri snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...