ltn :) Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 jeg kan ikke si noe personlig om den men det ermange som sier den er bra så nå har j bestillt en til meg
November nurk, i Desember Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 jeg fikk min i går. sliter med å finne noe lyd der inne. men ikke dreven heller da. gleder meg til jeg finner h*n. (11 uker)
nummer2påvei Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 jeg har også bestilt meg en. men leste nettopp at det ikke var bra og bruke??:/ på grunn av varme og npe annet... noen som vet noe om d?
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 hvor har dere bestillt?
mammsen til L&W Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Den doppleren der er helt ok¨å bruke avgir ingenting det står på hjemmesiden dems,(husker ikke den i slengen:P)så den kan trygt brukes,eneste man må huske godt på er å bruke babyolje på stedet du skal bruke den hvis ikke funker den svært lite!så det er en helt ufarlig doppler,skal oxo bestille meg en:D
ltn :) Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 heia det står at den er berengnet fra 12 uke i svangerskapet så j har best. på ebay fikk min for 204,- da var det me frakt syns det var kjempe billig. det var en dame her inne som sa at de koster rundt tusen lappen her i norge. nei j anbefaler å gå inn på ebay og søk på doppler for da får man alle fram jeg for min om ca 10 dager å glder meg men j må nok vente ett par uker før j får høre noe er bare 7+6 i dag så.
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2008 da har jeg bestillt på ebay også..thithi:o)
November nurk, i Desember Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 hei igjen nå har jeg funnet hjerte lyd. jeg er frelst!!!! moren min var innom og hørte på barnebarnet sitt også. gøy gøy. anbefalles på det sterkeste.(gråt en skvett) kjøpte minpå qxl. fra en i fredrikstad. hadde flere!! 399,-(ny) fikk min på 8 dager!!! Og denne skal ikke være skadelig slik somnoen mener denne babywatcher en er. og den koster ca 1000kr + ulgel. have a nice one ladys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå