Gå til innhold

Siste dag på 1.trimester :-)


Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms
Skrevet

Hei!

 

Jeg må si det føles litt rart og nå være neste 12 fullgåtte uker på vei! Jeg har egentlig aldri vært så veldig bekymret, men kjenner likevel at nå kan jeg slappe enda litt mer av.

 

Det som er litt pussig, er at det er nå de siste dagene jeg har fått små "kvalmeperioder". I dag da jeg sto opp ble jeg så kvalm, som jeg ikke har vært før i svangerskapet, og hang over doen og brakk meg mange ganger... Håper ikke dette er noe som kommer til å følge meg lenge videre!

 

Lykke til videre, til alle dere jenter som er i 1.trimester! Prøv å tenke positive tanker!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...