Karomamma Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Veldig bra!! God underholdning, he he.... Visste ikke at du hadde skjulte talenter i ungdomsskriveribransjen
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hvem søren er hu derre Reveenka, a? Hakke sett det nicket i det hele tatt jeg, og jeg var her i hele går ass.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Nei Reveenka har nok falt over "gammelkanten" (skrimmel-skrammel) Så hun har vi ikke sett noe til:o)) Lurer på om Prinsessa kommer inn på Sin side nå????
Karomamma Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Det er en voksen dame jeg kjenner. Du trenger ikke å bry deg noe mer om det
Reveenka Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 NEI, HU GJØ'KKE DET FOR TENK! Og den derre webmastern svarer jo ikke på noen av mailene sine. Hu er sikkert for gammal til å skjønne no av tekknoligien som ungdommen i dag bruker...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Uff da, er det noe vi kan gjøre for å hjelpe???
Karomamma Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2008 Gammelkanten, ja. Den er skuuuummel! Han fra Skrimmel Skrammel så ikke god ut da han endelig kom tilbake. Fy flate, jeg håper ikke jeg blir seende sånn ut asså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå