Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Er ikke gravid men prøvere, vi koste oss litt og jeg begynte og blø, var ganske mye men sluttet med en gang og det lingnet ikke mensen heller. hva kan det ha vært?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Kan være et blodkar som har sprukket oppi der.. Skjer av og til... Ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 godt og høre, var redd at jeg hadde vært gravid men mista! Er første så har ikke så mye erfaring når det gjelder sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå