Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 er det vanlig at magen begynner og syns i uke 6? jeg er ganske tynn, og begynner faktisk og få prob med og skjule magen min, har regnet litt, hvis jeg har vært gravid,når jeg hadde mensen sist er jeg ca 14 uker, er vel mer sannsynlig at jeg er 14 uker, enn 6 når magen begynner og syns??
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hvem sier du er 6 uker på vei om det er 14 uker siden du hadde mensen?
Joikaboll@ Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Med nr 3, var supertynn før graviditeten, hadde jeg diger mage alt i uke 7, hadde ikke sjanse til å skjule den. Hadde lagt på meg 7 kg alt også. Så det er ikke umulig at du bare er i uke 6. Men, det er jo ikke umulig at du er lengre eller da )
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Vet ikke om jeg forstår riktig, men man kan blø selvom man er gravid, så hvis du blødde for 6uker siden og gangen før der er 14uker siden, så kan du være 14uker på vei. Mange som blør selvom de er gravide, men de jeg har hørt om, har hvertfall i ettertid sett at blødningen ikke var som normal mensen. Mange får også mage tidlig, men ikke fordi babyen lager mage, men rett og slett fordi man blir oppblåst. Da kan magen komme tidlig og være der en stund før den forsvinner inntil den kommer igjen som "babymage". Hvis du er veldig usikker, får du be om en time hos lege raskt og evt henvisning videre til ultralyd så du vet hvor langt på vei du er.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 I begynnelsen av svangerskapet blir man ofte veldig oppblåst, er nok i såfall det som er magen. Livmoren har jo ikke kommet opp av bekkenet i uke 6.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 hadde mensen rundt 28.april, og når man da regner fra første dag i siste mens erjeg 6 uker, men hvis jeg da VAR gravid mens jeg hadde forige mens er jeg ca 14 uker, fordi jeg husker når jeg hadde sex....
lille_Harepus Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Kan jo være du får tvillinger har du tenkt på det? uansett, om du er så usikker ville jeg bett legen om en tidlig ultralyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå