Gå til innhold

Slimproppen har gått!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går kveld gikk slimproppen. Har hatt sterke kynnere i et par uker og mensmurringer. Blir jo så forhåpningsfull! Er i midten av uke 38 nå. Har lest at det fortsatt kan gå "uker" før fødselen setter i gang. Noen som har erfaringer? Jeg er mildt sagt klar får få denne ungen ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så digg!!!

Ja det kan ta en stund, men trenger jo ikke det da heller. Min gikk enten dagen før fødselen startet, eller på morgenen da alt startet, klarer ikke huske det helt gitt!! =) Lykke til iallefall!! Nå skjer det ting med oss juni-jenter altså!!! =) 0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min slimpropp gikk onsdag morgen, og jeg har vært veldig spent siden. Natt til torsdag hadde jeg en del mensmurringer og sterke kynnere og klarte ikke sove, for jeg var sikker på at ting skulle starte. Noe det ikke gjorde.

 

Tenker at sansynligheten for å føde stiger for hver dag som går og prøver mitt beste å kose meg med det som kanskje blir mine siste timer som gravid. Ikke så lett å være positiv når man bare går og venter, men jeg prøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, men kan samleie få slimproppen til å gå? Tenker på dersom man nærmer seg termin og den sitter "løst"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Min slimpropp gikk nå idag! Er så lykkelig. Har termin tiende Juni.

Håper på at noe skal skje snart! Skal teste ut "sædteorien" også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...