Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Er i uke 18+3. Venter mitt 3.barn. Kjente liv i uke 13 tror jeg det var. Men har bare kjent litt liv. Og det går flere dager (enda) mellom hver gang den gir fra seg ett lite spark. Kjenner aldri mye liv på en gang. Andre som har det likt?? Vil kjenne masse liv, hele dagene. Håper det kommer snart. Blir så bekymret nå..
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Babyen har jo enda god tumleplass i magen så hvis h*n har snudd seg innover og ligger å sparker mot ryggen din, så kjenner du det jo ikke.. Er det ikke fra uke 26 eller noe man skal kjenne liv daglig da?
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Sånn var det her også. Kjente første dult i uke 12-13, så kunne det gå dager mellom hver dult. Var vel først i uke 20 ca jeg kjente det hver dag. Er 2.gangs. Er fra uke 28 man skal kjenne liv daglig.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Takk for svar.) Det kommer stadig et lite spark hver tredje dag ca. Men er bare ett lite spark, så "gidder" den ikke mer.. Men skal til UL på fredag. Gruer meg litt, men blir sikkert mest gøy. Så kanskje jeg da klarer å gi meg til ro med at alt er bra og som det skal. Håper også de klarer å se kjønn, er så nysgjerrig, så blir det som en ekstra bonus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå