Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Vet ikke om det skrives sånn da, men. Ser for meg at gode innesko blir nødvendig fra høsten av siden jeg kommer til å gå og stå mye (lærer) og skolen praktiserer at utesko er forbudt i gangene. Hva vil dere anbefale?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Crocs vil jeg anbefale. jeg bruker mine både hjemme og på jobb, de er helt supre.
mamman til to gutter Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg kan ikke skjønne at plastsko er gode å gå i lenge, så jeg ville heller kjøpt noen gode joggesko, evt sandaler med god såle. Står mye i jobben selv og kjøper ofte eccosko.
Mersa og gutta <3 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har og Crocs, er veldig fornøyd. Ellers har kollegaer Ecco sandaler og MTB sandaler, stort sett det det går i... dersom du skal ha crocs så sjekk ut taylorshoes.com :-)
Mersa og gutta <3 Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Og har du forresten fått noe mer avklaring på hvor mye du skal jobbe?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 De er utrolig myke og behagelige, merker jo ikke at de sitter på beina engang! Hadde de vært stive hadde det vært en annen sak.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Takker for link, skal se på dem :-) Jeg har alt noen ecco sandaler som er veldig gode, men føler meg ukomfortabel med å gå med dem inne med sokker i. Nei, jeg har ikke hørt noe mer enda, regner ikke med å høre noe før nærmere ettermiddagen igjen eller i morgen. Uansett så forstod jeg det slik at helt avklart blir det ikke før 12 juni.
gærne ko Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Syns ikkje crocs er så veldig gode, eg. Er mjuke og lette, ja, men eg blir i alle fall utrulig klam på beina i dei. Spesielt med sokker på.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Kjøpte etterligninger av Crocs og de er minst likte bra og kostet utrolige 29 kroner paret på Rema 1000! Et brett med pynt kostet 29 kroner og da var det 7 merker på et brett! I tillegg var disse clocsene smalere og det er perfekt for mine smale føtter, originale crocs er jo mye bredere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå