Gå til innhold

FLERE SOM GLEMMER SINNSYKT MYE FOR TIDA?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg går i ammetåke allerede siden flere måneder... nå har jeg klart å rote vekk bilnøkklene - kan ikke huske hva jeg gjorde torsdag siste uke etter jobb - synes det begynner å bli ille altså! Flere som har det slik? Har 7 uker igjen til termin....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, ja, glemmer og surrer og får ikke til noe virker det som :-p

i går klarte jeg til og med å ta på meg genseren min feil vei og merka det ikke før ejg var på tur ut og sambo ikke klarte å holde seg lenger.. huffameg.. virrer rundt uten mål og mening for tida jeg..

Skrevet

Usj, ja, sånn har jeg det og!

I løpet av dagen i går klarte jeg å rote bort jobbnøklene mine.. Lurer på hvordan jeg skal gripe an det problemet.. Ikke bare enkelt å fortelle at de må skifte lås på et helt bygg.. :/

Skrevet

Jeps!

Glemmer alt! ALT!

Kan ikke tenke meg åssen ammetåka vil bli :P

Skrevet

haha - jeg er sånn jeg også! Har klart å glemme mobilen og pc hjemme mange ganger.

Men det verste var da jeg bestilte ferietur til feil sted - fordi jeg glemte hvor jeg skulle.. Palma istedetfor Las Palmas ... Fikk heldigvis byttet, hadde vært dumt å sitte alene på flyplassen...

Skrevet

Jepp, roter stadig vekk bilnøkler, husnøkler og lommebok. Og verre skal det vel bli...

Skrevet

hehe, signerer her ja. Vet jo snart ikke hvor og hvem jeg er lenger.. :) Og verre skal det visstnok bli!

Skrevet

Ja!! jeg har også mistet nøklene mine for hundrede gang!! å denne gangen finner jeg dem ikke igjen heller:P Hadde dem i hånden å så hadde jeg dem plutselig ikke:Phelt utrolig..har fem uker til termin..

Skrevet

hehe, jeg suller som bare det =)

Her om dagen fant vi ikke nøkkelen til badet (leger den alltid på et høyt skap, slik at ikke 2 åringen låser seg inne).

Vi leitet og leitet.... Fant den igjen i kjøkkenskapet da! hehehe.....

Jeg legger ting overalt hvor det absolutt ikke hører til, så ikke bare bare å finne noe igjen her i huset :P

17 dager til termin nå da :)

Skrevet

hehe prøv å kom dere ut av bilen uten å ta av dere bilbelte, det er tungt det med en stor mage :P

eller denne, ta på dere et bilbelte som dere allerede har på dere, man blir passe frustrert når man ikke finner den, og sen skjønner man har den på seg... ikke lett dette ;)

Skrevet

Jada. Her er mine synder.

- Har glemt å betale årsavgift på bil. (Har aldri sett regninga, er mitt argument, men vet innerst inne at jeg har rota.)

- Datteren min ble innkalt til sin første tannlegetime. Vi møtte aldri opp. Jeg den gode Mamma glemte hele greia.

- Bestilte ny time, men glemte å skrive opp hvor tannlegen holder til. Da vi skulle dra visste jeg overhode ikke hvor vi skulle, og hadde heller ikke skrevet opp noe telefonnummer eller navn. Vi måtte skippe hele timen igjen.....

- i går mistet jeg gifteringen uten å merke det. Mannen min fant den tilfeldigvis blant kaninlo under vasken.

- Ble innkalt til medarbeidersamtale men møtte aldri opp. Jeg har vel aldri sett en slik innkallelse????

Egentlig har jeg bøttevis med flere fadeser. Men har selvsagt glemt en del av dem.

:)

Skrevet

Jepp. Her møtte eg opp til jordmortime i tøfler! Oppdaga halveges at eg hadde tøfler på, men da orka eg ikkje å snu. Det er ein halv time til jordmor frå der eg bur. Dermed tusla eg og rundt i butikken i tøfler-for eg var nødt å handle mjølk for eg reiste heimatt. Følte meg veldig SMART.

Gløymte og eit møte eg skulle på. Eg hadde tilogmed alarm på ein halv time før møtet. Men den som slo av alarmen og gløymte heile greia 5 sekundar etterpå var meg.

Og så kjøpte eg to 17 mai trompetar kvar til ungane, for eg hadde sjølvsagt gløymt at eg allereie hadde kjøpt.

9 veker til termin, så set vel ammetåka inn for fullt. Blir mange morsomme historiar av slikt :)

Skrevet

Har fått alsheimer ligth her... i dag sto jeg på butikken og skulle betale varer...da jeg skulle taste koden husket jeg den plutselig ikke..har hatt samme kode i 10år!!! haha=D husker fortsatt ikke hva koden er så håper den popper inn løpet av natten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...