lilletrollet Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Skrev i går om min opplevelse i helga med masse blod og ekle ting. Fikk snakket med IVF enheten i går om det som hadde skjedd og hva de trudde det kunne være. De mente at det kunne være et sprukket blodkar eller en "sen mens" siden alt sto bra til med den lille. Men som et resultat av blødningen har jeg fått flyforbud resten av svangerskapet. De mente at det kunne ha en sammenheng at jeg hadde flydd den 16. og at blødningen kom. Har fått time til ny UL den 26. for å se at alt går greit. Årsaken til flyforbudet er at flyvertinner blir satt på bakken nesten umiddelbart etter at de er blitt gravide og at kroppen kan reagere på det trykket vi utsettes for i et fly. Siden jeg har vært gjennom et IVF forsøk så vil de ikke ta noen sjanser på at det skal gå galt. Så i år blir det bilferie... Med mann, barn, hunder og campingvogn i Sverige :-)
Lille lykke:) Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 uff, nå ble jeg litt redd!! skal selv ut å fly på lørdagen... en 4-5 timers lang flytur ned til hellas. huff:( ....
Prinsesse vilikke... Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Slapp av;) flyvertinner blir satt på bakken i uke 10..... mange av de flyr faktisk 100% fram til det... Går fint å fly;)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Flydde nettopp frem og tilbake til Kypros, gikk helt fint det Nyt ferien!
Mamma_til_isabella Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Grunnen til at man ikke bør fly mye er pga strålinger. Mange flyverinner som flyr 12 uker før de går av mister den tiden de flyr. Er selv flyvertinne å hos oss går de fleste av rett etter pos test. Kjenner flere som har mistet av oss å da sa legen det hadde en sammengeng med strålinger. Men er sikkert ikke noe farlig å ta seg en flytur i ny og ne. Husk bare å bevege deg:)
Synnis Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Shit! Trodde det ikke var farlig før på slutten av svangerskapet jeg! Jeg er 4+6 i dag og skal fly i slutten av juni, ca 4 timer og i slutten av juli over 10 timer!! Huff, nå ble jeg bekymret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå