kei80 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg håper på at mensen er på rett kjør igjen og at min test dato for ikm er den 1/6 Koslig å skravle litt de lange dagene frem til da!!!
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Min IKM dato er nok også 1/6 koselig å ha samme dag da.. Men har testet med EL tester f.o.m torsdag, men ikke funnet EL enda da Men kan vel ha hatt EL som ikke testen har fanget opp har jeg lest.. så da håper jeg på det..
kei80 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Så gøy Det er stor sansynlighet for det,mange venniner som har blitt gravide tiltross for ingen resultat av stigning på el tester Sluttet å teste jeg,begynnte fra første dag etter mens men sluttet på dag 14 ca.Blir så deppa hvis jeg ikke får utslag.Så følger heller med på slim nå og føler at jeg har hatt el eller at det er rundt hjørnet Masse lykke til!!
lykkeliten<3 *med spire* Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Ja nå begynner jeg å bli klar for å teste. Bestilte 5 tester fra testselv.no så glømte de å sende de så får 5 ekstra tester gratis. Så her i gården skal det testes
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Hei. Jeg har ikm 31/5 men har ikke store håp denne mnd heller. Har ikke funnet el etter at jeg mistet i MA i jan. Skal til gyn 28 mai, og får forhåpentligvis noen svar da. Hadde jo vært morro å vært gravid når jeg skulle til gyn da men.. Slipper ihvetfall å vente til ikm denne mnd da før jeg får svar. Går utfra at det synes på u.lyd om en er gravid selv så tidlig? Lykke til jenter. :-)
Isopora Gravid♥ Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Tror jeg har ikm 1/6 jeg også, så hiver meg med her litt usikker på når el har vært. skal på gu i dag, så får kanskje vite om jeg har hatt el og når? har ikke troa på at det klaffer denne mnd, men.. litt moro å skravle litt med dere som har ikm samme uka
Tuni♥ Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Vi har en annen skravletråd for uke 22, hiv dere med der! :-)
Christiin Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Er det noen som ikke fikk TR denne uken, som skulle hatt? Nå er det 1 uke og 1 dag, ingen tegn til TR og negativ test:( Kjipe greier dette altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå