pjalla Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har hatt veldig smerter i magen, var til legen og han fant ikke spiralen min. Han skulle sende henvisning til ultralyd men de har ikke mottatt den enda (dette er vel 1 uke siden) Jeg har fortsatt veldig vondt, fått beskjed om å ta det med ro, ikke trene hardt, løfte unger osv. Jeg ringte legen min idag for å høre om hun kunne ringe og la meg komme til på ultralyd idag. Skulle ringe tilbake i 11 tiden. Jeg føler at jeg maser, men har jo vondt og er vel egentlig mest redd for hvor spiralen min har gjort av seg. .hva syns dere, skal jeg slutte og syte og vente på timen i posten eller ? Er det noen som har erfaring med dette? Blir jo nervøs her...
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 tror ikke det skader å mase litt på leger..syntes mange har en tendens til å "glemme" pasientene sine om man ikke maser å er på hugget.. Jeg ville ringt flere ganger slik som du har gjort..om de ikke ringer igjen kl.11,ring etter lunsj å hør med de! håper spiralen ikke er for langt unna=)
Piken på landet Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Grøss... Det har vært flere innlegg her inne om "forsvunnede" spiraler, og nettopp derfor skal jeg aldri ha! Å nei, du maser ikke! Når du har vondt, så er det uhørt å ikke få time på dagen syns nå jeg!
Duracella Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 ja ring og mas. Plutselig har de en avbestilling, og de har alltids litt ledig tid på en dag med mye rutineoppgaver. når legen min ikke fant min spiral når jeg ønsket å fjerne den, tok han bare en telefon til sykehuset og jeg fikk komme et par dager senere. Jeg hadde ikke noe ubehag en gang, hadde bare tenkt å bli gravid.
kajak&Daniel Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Når du har vondt, burde du jo få time raskt! Jeg var til legen for å sjekke spiralen i slutten av mars, men han fant ikke trådene. Så han har henvist meg til gynekologisk poliklinikk, men der er det 3 mnd venteliste, så jeg aner ikke når jeg får sjekket det... Men legen sa at det ikke var noe å bekymre seg for, og at det bare var for å se at den står rett.. Men når det gjør vondt, så er det vel mulig at den ikke står rett, og da burde du jo få time fort! Men det at legen ikke fant den... det var vel bare at han ikke kjente trådene. Så spiralen sitter sikkert der, men bare at trådene har glidd opp...
lillegutt mars o7 Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Hei =) Jeg skal sannsynligvis til Bergen å operere ut spiralen min 11.juni. Var på en kontroll for ca 1 mnd siden,gynekologen min fant ikke spiralen på ultralyden,så han henviste meg til røntgen. Der kunne de fastslå at den frendeles var der. Men den er enten delvis i livmorveggen og bukhulen,eller helt ute i buken. Var sinnsykt vondt å sette den inn,og det var nok pga den ene "armen" ble satt litt inn i veggen,og så har den sakte,men sikkert vokst ut. Ring legen med en gang!ikke gi deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå