Gå til innhold

@$&%¤# !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som det idiothuet jeg er, så klarte jeg selvfølgelig ikke å la være å teste igjen i morges. Denne gangen med CB Digital. Jeg tenkte at denne gangen slår det nok til... Selvsagt gjorde det ikke det !!!!! Det lyste Ikke Gravid mot meg som en slags hån. Følte nesten jeg kunne høre den jævla testen le av meg... ARGH !!!

Ingen mens, men mensaktige smerter. Kvalm og jævlig og jeg vet ikke hva, men tydeligvis ikke gravid ? Hva @$&%¤# er det som skjer med meg da !?

Jepp - jeg er LITT deppa, og LITT forbanna på meg sjøl, og håper at jeg snart klarer å få "banka" litt vett inn i skallen min igjen. For sånn som dette kan jeg ikke holde på - da blir jeg sprø...

Beklager hvis jeg drar med meg noen ned nå... !! :-( Men jeg har en følelse av at jeg ikke er den eneste som har hatt det sånn, og tenkt det samme... Jeg håper iallfall ikke det... !! :-|

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da! trøste klem!! jeg har ikm på lørdag og dør av nysgjerrighet snart, så om jeg får billigtestene mine i posten i løpet av uken så tar jeg nok en test.. og blir nok en av de som føler det, men som ikke er det..

er så heldig at jeg er i første pp, så stresser heldigvis ikke enda.. har du holdt på lenge?

en trøste klem til!

Skrevet

Stakkars deg. Føler med deg.

Tok meg selv akkurat i å tenke at jeg ville teste igjen, men må vente til helga. Hvis ikke da TR kommer før det.

Jeg foreslår at Clearblue forbedrer disse testene sine. Det bør mye heller komme opp: "Du er ikke gravid ennå, men du er jammen meg en flott jente! Bedre lykke neste gang, ta en vin så lenge".....

Drøyer det for lenge synes jeg du bør ta en tur til legen. Er du vanligvis regelmessig?

Skrevet

Takk ! Trøsteklemmer og forståelse kommer godt med i dag ;-)

Neida, vi har ikke holdt på så lenge... Bestemte oss i høst, og etter litt medisinskifte "slapp vi løs" så å si. Men har ikke timet i forhold til EL etc, så det er bare at jeg har så mange symptomer. Og grunnen til at jeg i det hele tatt tenkte tanken at jeg kunne være gravid, var at en del av disse har jeg aldri hatt før. Som f.eks at jeg blir bilsyk. Det har aldri skjedd før.

Hehe, takk for enda en trøsteklem ;-)

Jeg krysser fingrene for deg - kanskje er du en av de som får full klaff første pp ! ;-) Det er iallfall kjempebra at du ikke stresser noe ennå - det bør man nok helst unngå ;-)

Lykke til videre !

Skrevet

Takk.. Jeg pleier ikke å synes synd på meg selv, men i dag gjør jeg det, hehe ;-) Så jeg tar imot sympatien med åpne armer ! (Selv om jeg strengt tatt selv er skyld i mitt dårlige humør i dag...)

Ja, jeg burde vært like smart som deg, og ventet til helga. Men NÅ skal jeg iallfall ikke ta en eneste forbanna test til før til helga, eller seinere. Enten så dukker TR opp og da er jo saken grei. Eller så gjør den det ikke, så tar jeg en ny test en gang til helga eller seinere, og er den også negativ, ja så gjør jeg som du sier og tar en tur til legen ! ;-)

Jeg er vanligvis regelmessig, ja. Så det er det, sammen med alle dsse symptomene, som gjør at jeg har fått for meg at det kan være en liten spire der inne da vet du...

Me fe nå sjå.. Jeg får bare "glemme" det nå, vente på TR, og heller evt bli positivt overrasket om en stund ;-) Ønsker deg masse lykke til når helga kommer - kanskje høres vi til uken, og har blitt positivt overrasket begge to ? Eller TR har kommet og vi forbereder oss på samme karusellen om en stund. Åkkesom, så skal vi nok klare oss ! :-D

Skrevet

Ja, her er det meldeplikt!

Så skulle disse hersens testene begynne å oppføre seg igjen er det bare å poste her....

Og kommer TR er det iallefall også et svar tenker jeg nå....

(Skal ikke kjøpe en test en gang. Iallefall ikke til lørdag - omtrent like vanskelig å ha test i skapet som å ha smågodt i skål fremme)

Skrevet

Hehe, ja, det blir sånn at man gjerne vil følge de man har blitt litt "kjent" med her inne iallfall ;-)

Jeg tenker som deg - kommer TR nå, så er det et slags svar det også. Og så kan man slutte å tenke så mye på om man er gravid, og heller nyte våren ;-)

(Det har du jammen rett i... Jeg har en dig test til liggende i skuffen, men den må jeg bare glemme at jeg har, hehe ;-) Det samme gjelder forøvrig smågodtet i skapet, hehe ;-))

Det kan hende jeg sender deg en personlig melding når noe skjer den ene eller den andre veien, i fall jeg ikke orker å være på forumet (da helst hvis det er TR antar jeg, hehe)

Men foreløpig får vi bare håpe, og har det ikke klaffet denne gangen, så kommer det nye muligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...