Gå til innhold

menssmerter men ingen TR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde IKM i går, har hatt menssmerter fra søndags ettermiddag og har det fortsatt, men ellers ingen tegn til tanta. Jeg har forsåvidt hatt menslignende smerter ganske lenge nå, fra ca ei uke etter EL og hele veien, men jeg innbilder meg at de er litt kraftigere nå enn de har vært, men det er kanskje bare fordi jeg forventer det? Ellers så kanskje IKM egentlig er i dag eller i morra, jeg vet jo ikke helt nøyaktig hvordan syklusen min er pga nylig p-pillestopp. Men hadde mye EL-slim 3-5 mai.

Jeg har vært så sikker på at tanta kommer at jeg ikke har gidda å teste, skal teste i morra tidlig om ikke noe skjer før det, men jeg er ganske sikker på at noe skjer snart. Jeg tror ikke jeg har noen graviditetssymtomer, så har liten tro på at jeg er gravid, men det er jo lov å håpe..? ;o)

Er det noen som vet noe om å ha menssmerter ved IKM og likevel være gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde menssmerter før IKM, gikk bare å ventet på at mensen skulle komme.. Noe den ikke gjorde :)

Lykke til!! :)

Skrevet

Jeg hadde også veldig menssmerter rett før og litt etter IKM sist jeg var gravid! Var heelt sikker på at TR kom når som helst, men det gjorde den jo ikke da:)

Skal krysse fingrene for deg jeg! :))

Skrevet

Hmh, jeg har liksom ikke engang gidda å teste for jeg er så sikker på at tanta kommer når som helst. I går putta jeg inn en tampong for jeg gadd ikke stikke på do hele tida å sjekke, jeg var nemlig helt sikker på at den kom, er sånn typisk vondt i magen som jeg pleier å ha under mensen. Men tampongen stod i i mange timer, jeg var på hard trening og regna med at i alle fall det skulle få fart på sakene, men ingen tante...

Huff, nå begynner jeg å håpe litt igjen, må teste i morra :o) (om ikke tanta kommer, som jeg jo forventer...)

Er det flere som har vært borti dette her? Mensenfølelse i underlivet, men inget blod..?

Skrevet

Forresten: dere som har svart, når gav mensensmertene seg? Varte de lenge eller kun rundt IKM?

Skrevet

jeg hadde menssmerter fra uke 4 til nesten 6 mnd sist. har mensmurringer nå også, venter mens på lørdag, så er veldig veldig spent :D pleier ikke ha sånne murringer så tidlig når jeg skal ha vanlig mens :)

Skrevet

Så spennende :o) Jeg pleier ikke å ha vondt før mensen jeg heller, i så fall bare rett før, noen timer bare, og nå har jeg hatt det i snart 3 dager... Kanskje det ikke kommer noen tante?

Ojoj, jeg merker forventningene stiger litt igjen, men knipa i magen sier klart og tydelig: TR, så jeg tviler litt enda

Skrevet

Jeg hadde disse smertene/murringene i flere dager (noe jeg ikke pleier å ha), selv etter jeg testa positivt :)

Videre utover i graviditeten har det ikke vært noe særlig, bare litt murringer, men det er helst nå de siste ukene (er i uke 29) :)

Lykke til med testinga!! :D

Skrevet

Hadde IKM på lørdag. Testa i går(mandag) Men fremdeles ingen TR. Som regel når jeg tester kommer TR med engang.. For da er jeg ikke stressa og nervøs.. Men den har jaggu ikke kommet enda, og testen var negativ.. Hmm.. Har hatt mensmurrunger jeg og, men ikke nå lengre,, Lurer på når hun kommer:/ Kan jeg ta en test senere? eller skal jeg bare vente og se? Har hatt alle graviditest symtomene,men den er jo negativ.. Gud bedre sier jeg bare..

Skrevet

Hadde også mensmurringer rundt IKM forrige gang... begynte ett par dager før IKM og jeg ventet og ventet på mens! Sprang på do hele tiden for å sjekke jeg også... var heelt sikker på at NÅ blør jeg! Men neida... tok en test etter 3-4 dager og den var positiv :) Hadde ingen andre symptomer....

Skrevet

hei! jeg hadde ikm igår . men jeg har ikke fatt besøk enda.

tok test i dag men den var negativ, det var sånne billigtester kan det være lurt å prøve cb ? når sjekket du deg saltlakris? ( morsomt navn fresten :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...