Gå til innhold

SHIT!! Kan noen hjelpe meg, og det FORT?!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 11 mnd har fått tak i den dentinox flaska og på en eller annen måte så hadde korken åpnet seg....flaske var ca halv, nå er den halve av den halve (dvs ca 1/4 er borte)

Litt på gulvet og, men er det farlig om han har kanskje fått i seg en "slurk" ?

Det er ik snakk om mye.....men er det farlig, noen som har gjordt d samme ?!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen og hør, det er det tryggeste.

Skrevet

Er nok helt ufarlig,men hadde ringt giftinformasjonsentralen hvis jeg var deg.. :)

Skrevet

hun skulle ringe giftinnformasjonen og spørre.....*stresset*....!! Hb ik d e farlig, d var ik så mye heldigvis....huff....

Skrevet

jeg vet at dentinox kan gi sterk nummenhet i munnen og tunga hvis man får i seg for mye. ring legen eller hs, og forklar hva som er skjedd.. spør også hva som kan hjelpe mot nummenhet. Lykke til!

Skrevet

hadde det vært giftig i store doser, skulle man jo tro at det sto på flaskene??? hadde neppe blitt solgt uten resept da. men spør om det m nummenhet, dentinox har jo mildt bedøvende effekt.

Skrevet

hun ringte nå, d var ik farlig.....,burde bare ik spise fastføde innen 30 mni, får da kunne barnet svelge vrangt pga lokalbedøvelse...:S

Huffff.....føler meg dårlig nå....skal IK ha den tilgjengelig lengre , den var egentlig ik det (trodde jeg...) men han rakk den likevell, men den var godt skrudd igjen......nei, må IK skje sånt igjen....

Heldigvis gikk d bra..

Skrevet

så fint at alt gikk bra! skjønner godt at det var ekkelt. vi kommer alle i sånne situasjoner, du er ikke noe dårlig mamma selv om han fikk tak i den. men du var flink som raskt fikk forhørt deg om det var farlig, i stedet for å ta det for gitt at det kom til å gå bra.

Klem til deg!

Skrevet

Takk for det :) Det er utrolig fort gjordt ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...