Bibi m/2 nå (",) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Sønnen min på 11 mnd har fått tak i den dentinox flaska og på en eller annen måte så hadde korken åpnet seg....flaske var ca halv, nå er den halve av den halve (dvs ca 1/4 er borte) Litt på gulvet og, men er det farlig om han har kanskje fått i seg en "slurk" ? Det er ik snakk om mye.....men er det farlig, noen som har gjordt d samme ?!!!
Sunniva78 har to små Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Ring legen og hør, det er det tryggeste.
Labambie Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Er nok helt ufarlig,men hadde ringt giftinformasjonsentralen hvis jeg var deg..
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 hun skulle ringe giftinnformasjonen og spørre.....*stresset*....!! Hb ik d e farlig, d var ik så mye heldigvis....huff....
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 jeg vet at dentinox kan gi sterk nummenhet i munnen og tunga hvis man får i seg for mye. ring legen eller hs, og forklar hva som er skjedd.. spør også hva som kan hjelpe mot nummenhet. Lykke til!
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 hadde det vært giftig i store doser, skulle man jo tro at det sto på flaskene??? hadde neppe blitt solgt uten resept da. men spør om det m nummenhet, dentinox har jo mildt bedøvende effekt.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2008 hun ringte nå, d var ik farlig.....,burde bare ik spise fastføde innen 30 mni, får da kunne barnet svelge vrangt pga lokalbedøvelse...:S Huffff.....føler meg dårlig nå....skal IK ha den tilgjengelig lengre , den var egentlig ik det (trodde jeg...) men han rakk den likevell, men den var godt skrudd igjen......nei, må IK skje sånt igjen.... Heldigvis gikk d bra..
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 så fint at alt gikk bra! skjønner godt at det var ekkelt. vi kommer alle i sånne situasjoner, du er ikke noe dårlig mamma selv om han fikk tak i den. men du var flink som raskt fikk forhørt deg om det var farlig, i stedet for å ta det for gitt at det kom til å gå bra. Klem til deg!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2008 Takk for det Det er utrolig fort gjordt ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå