Gå til innhold

:) Hei jentene uten mens og el (liten oppdatering)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!!

Håper virkelig alle jentene som vat i tillgere tråd ingen mens i april har fått TR??

Har hatt el smertert i 3 dager og sex.Så håper virkelig jeg har en sjangs denne mnd :)

Testet EL frem til for 4 dager siden,ikke utslag men tilligere har jeg hatt EL fra dag 15-17 som nå har passert.

Stemmer det at jeg har hatt EL en av de 3 siste dagene er min syklus på rett vei denne mnd :)

Så smiler fortsatt!!

Kommer tilbake med resultater av gravidtest rundt den 1 Juni!

Til alle vil jeg sende gode tanker og krysse litt ekstra for oss jenten med litt mindre sjangers enn andre med egg og TR hver mnd!!

Lykke til sammen og ha en super uke!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei kei27 :)

Har desverre ikke fått noen TR her enda. Er på dag 53 nå. Begynner å bli temmelig lei nå.. :/

Godt å høre at du har hatt så positive El-tester! :) Håper du får en positiv grav-test den 1. om ikke før:) Krysser fingrene for deg! Kos deg i spenningen, og lykke til!!

Skrevet

Hei

132 dager etter p-pilleslutt fikk jeg EL. Hadde masse EL slim 5. og 6. mai, men har nok vært litt uoppmerksom dagene før dette. Etter 144 dager, den 17.mai fikk jeg mens:-)

Jeg synes det er flott. Jeg er veldig glad for å se at kroppen fungerer. Jeg har brukt p-piller i maaaaaaaaaaaaaaange år. Sluttet noen ganger, men vært tynn og aldri fått tilbake mensen. Fikk derfor beskjed om å fortsette på p-pillene for å få litt østrogen. Nå har det bare gått 5 mnd fra p-pillestopp. Jeg var sikker på at dette ville ta år. Nå er vi snart klare for å prøve for fullt.

Skrevet

Så bra du har kjent smerter:)

Håper den fester seg for dere nå, jeg!

Jeg fikk mensen på dag 29 i dag, det er en ganske stor endring fra før:) Glad for det kan du tenke.

Nå er det da offisielt 1 mnd igjen til vi blir skikkelige prøvere vi også.

Skrevet

Endelig!!Blir spenndene fremover hos deg!!

Ha en fin dag!

Skrevet

Uff..sender deg mange tanker og en god klem!Jeg var jo på dag 63 før jeg fikk mens igjen,så vet alt om det der!

Har du vært hos lege ennå?

Krysser tilbake for mens hos deg,nå må det skje noe!!

Skrevet

Masse lykke til Raff!! Må bare gå riktig vei nå!!

Skrevet

jeg gikk også å ventet på en mens i april men det var forjeves på dag 50 tok jeg en test å jaggu var den ikke positiv :P

så her er det en liten spire på 10 uker =)

lykke til alle dere her inne :D

Skrevet

uff så kjipt med så lang syklus. Har du tatt mange grav tester? hadde du regelmessig syklus før denne perioden? Har du vært hos lege? Kan jo hende du produserer sent HCG? Ta en blodprøve kanskje? håper ikke dette er vanllig. håper Tr kommer snart eller at en test vil vise pos.

Skrevet

Leia 81

Tok du ingen grav tester før dag 51?

Skrevet

Nord- Norge - jenta!!

uff så kjipt med så lang syklus. Har du tatt mange grav tester? hadde du regelmessig syklus før denne perioden? Har du vært hos lege? Kan jo hende du produserer sent HCG? Ta en blodprøve kanskje? håper ikke dette er vanllig. håper Tr kommer snart eller at en test vil vise pos.

Skrevet

Dårlig nytt fra meg jenter. Jeg var hos GU igår og fikk bekrefta mistanken min: jeg har pcos.. :((((((( Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Ikke noe TR heller. buhuhuhu

Skrevet

Uff...sender mage tanker og en trøsteklem!!Heldigvis er det noen hjelpemiddler mot dette snoopy81!!

Men skjønner selvsagt at du føler deg hjelpeløs!!

Håper det ikke tar lang tid før du kommer deg til viderehjelp.

Holde meg opdatert!!

klem

Skrevet

nei jeg gjorde ikke det pernilla75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...