Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Hvis han ville ha di 2 ungene han prater om så må det vel bli Nathalie som vinner, for anita eller hva hun heter er 43 år å neppe klar for unger igjen....
☆Anonymia☆ Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 HAHA sug lut,det har du helt rett i =) hahah =) *fnis* NathaliAAAAAAAAAAAAAAAAAA vinner ja..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 for det første hun heter nathaliE for det andre så er det hun som vinner ja.. Da blir det ferdig pakke på ungkaren for nathalie har jo en liten skjønn gutt fra før av:p
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 hehe nei hun heter nathaliE Jeg har kjent henne hele mitt liv så det skulle man tro jeg visste
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Oi nå ble jeg nysgjerrig på hvem du er, for jeg kjenner også Nathalie. Da er vel sannsynligheten stor for at vi kjenner hverandre også?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Hvor kommer hu fra,egentlig? Hu ser ikke spes. norsk ut,vaffal. Adoptert? Utenlandske foreldre? Ser ut som hu har silikon,men tror kirurgen glemte å fylle opp implantatene...
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Synes han sender anita lange og varme blikk, men som noen skrev over her så er vel ikke hun klar for flere barn. Så da blir det vel natalie (eller a...) Men egentlig så tror jeg ikke det blir dem heller etter programmet er slutt. Han sier han er forelsket nå, men tipper det er noen han har møtt etter han var med i programmet.
Trulte76 Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Hun heter Natalia ferdig med det hehe Jeg har selv ei datter som heter Natalia, og jeg har ikke visst om noen som het det før jeg så ungkaren, så dette vet jeg med sikkerhet. For det var det første jeg la merke til at hun het Jeg trur hun vinner, men håper igrunn at Anita vinner jeg da . Synes det hadde vært litt kult.
Trulte76 Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Synes det er rart dere som påstår hun heter nathalie kjenner henne, for i hvert program har hun iallefall het Natalia.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 Han er sammen med Kine Victoria nå alså ;)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #14 Skrevet 20. mai 2008 Ja kjemperart! Ikke rarere enn at hun har forandret til en A bare pga programmet. Og ja, jeg kjenner henne.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #16 Skrevet 20. mai 2008 Oh my! Prøv å ta noe med en klype salt ;-)
Trulte76 Skrevet 20. mai 2008 #17 Skrevet 20. mai 2008 men da kan dere heller si ja hun heter Natalia i programmet da men i RL heter hun Nathalie..værre er det ikke. Her var det vel mere snakk om hva hun heter i programmet, og hvem kunne vite hun da forandret på navnet sitt i programmet?
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #18 Skrevet 20. mai 2008 Hvor finner du at man snakket om hva hun heter i programmet?
Trulte76 Skrevet 20. mai 2008 #19 Skrevet 20. mai 2008 hvem vinner unkaren? Da er det vel Ungkaren det er snakk om og ikke henne i RL? Og hvor mange av oss kjenner henne i RL her inne?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #20 Skrevet 20. mai 2008 hehe nei han er IKKE sammen med kine nei gitt..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #21 Skrevet 20. mai 2008 Vil ikke gå ut med hvem jeg er her inne..men hvis du vil fortelle meg hvem du er så kan jeg si deg det hvis jeg kjenner deg og jeg møter deg:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #22 Skrevet 20. mai 2008 Tror jeg holder kjeft om det, gitt! (Men et hint kan du få, jeg har bodd på Flatåsen i mange år)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #23 Skrevet 20. mai 2008 haha kjenner maange som har bodd der da:p kan du ikke gi meg forbokstaven din eller noe da?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #24 Skrevet 20. mai 2008 Hun heter natalia... det er iallefall det som står på hennes facebook:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå