Gå til innhold

Hvem vinner i ungkaren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Ungkaren.

Skrevet

Hvis han ville ha di 2 ungene han prater om så må det vel bli Nathalie som vinner, for anita eller hva hun heter er 43 år å neppe klar for unger igjen....

Skrevet

HAHA sug lut,det har du helt rett i =)

hahah =)

*fnis*

 

NathaliAAAAAAAAAAAAAAAAAA vinner ja..

Skrevet

for det første hun heter nathaliE

for det andre så er det hun som vinner ja..

Da blir det ferdig pakke på ungkaren for nathalie har jo en liten skjønn gutt fra før av:p

Skrevet

Nei, hun heter Nathalia

Skrevet

hehe nei hun heter nathaliE

Jeg har kjent henne hele mitt liv så det skulle man tro jeg visste

Skrevet

Oi nå ble jeg nysgjerrig på hvem du er, for jeg kjenner også Nathalie. Da er vel sannsynligheten stor for at vi kjenner hverandre også?

Skrevet

Hvor kommer hu fra,egentlig? Hu ser ikke spes. norsk ut,vaffal. Adoptert? Utenlandske foreldre?

 

Ser ut som hu har silikon,men tror kirurgen glemte å fylle opp implantatene...

Skrevet

Synes han sender anita lange og varme blikk, men som noen skrev over her så er vel ikke hun klar for flere barn. Så da blir det vel natalie (eller a...) Men egentlig så tror jeg ikke det blir dem heller etter programmet er slutt. Han sier han er forelsket nå, men tipper det er noen han har møtt etter han var med i programmet.

 

Skrevet

Hun heter Natalia ferdig med det hehe

 

Jeg har selv ei datter som heter Natalia, og jeg har ikke visst om noen som het det før jeg så ungkaren, så dette vet jeg med sikkerhet. For det var det første jeg la merke til at hun het :)

 

Jeg trur hun vinner, men håper igrunn at Anita vinner jeg da . Synes det hadde vært litt kult.

Skrevet

Synes det er rart dere som påstår hun heter nathalie kjenner henne, for i hvert program har hun iallefall het Natalia. ;)

Skrevet

Han er sammen med Kine Victoria nå alså ;);)

Skrevet

Ja kjemperart! Ikke rarere enn at hun har forandret til en A bare pga programmet. Og ja, jeg kjenner henne.

Skrevet

hvordan vet du det da???

Skrevet

Oh my! Prøv å ta noe med en klype salt ;-)

Skrevet

men da kan dere heller si ja hun heter Natalia i programmet da men i RL heter hun Nathalie..værre er det ikke. Her var det vel mere snakk om hva hun heter i programmet, og hvem kunne vite hun da forandret på navnet sitt i programmet?

Skrevet

Hvor finner du at man snakket om hva hun heter i programmet?

Skrevet

hvem vinner unkaren?

 

Da er det vel Ungkaren det er snakk om og ikke henne i RL?

 

Og hvor mange av oss kjenner henne i RL her inne?

 

 

 

Skrevet

hehe nei han er IKKE sammen med kine nei gitt..

 

Skrevet

Vil ikke gå ut med hvem jeg er her inne..men hvis du vil fortelle meg hvem du er så kan jeg si deg det hvis jeg kjenner deg og jeg møter deg:)

Skrevet

Tror jeg holder kjeft om det, gitt!

(Men et hint kan du få, jeg har bodd på Flatåsen i mange år)

Skrevet

haha kjenner maange som har bodd der da:p

kan du ikke gi meg forbokstaven din eller noe da?

Skrevet

Hun heter natalia... det er iallefall det som står på hennes facebook:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...