Meg, J & L Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Som forlover. Hva skal jeg ha i veska på den store dagen? Noen tips? Tenker på f.eks -kleenex -ekstra strømper -gnagsårplaster -osv....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 -pudder -mascara -fliseklemmer (hvis håret er veldig oppsatt og fare for å falle ned
bittelill Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Ha med en deodorant og sminkefjerner og q-tips i alle fall. Jeg var forlover en gang og hadde ingen av delene, men ville definitivt hatt det hvis jeg jeg skulle vært en gang til.
sonnenschein Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Sikkerhetsnål... Jeg hadde langt slep som måtte festes opp til dans...
Meg, J & L Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 åh, mangen gode råd her. Kansje tannkost og tannkrem til etter rødvin drikkingen. Så slipper hun det fine rødvin-smilet på bildene..?
Gurine og gulla Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Banan.... Det blir mange timer mellom frisør og middagen:) Banan er både mettende, og gjør ikke at du blir så tørst... ikke er det så leskende at du må på do heller....
LilleBjella Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 leppestift/lipgloss. Men det går du helt sikkert hvis bruden skal sminkes hos f.eks. frisør. Jeg fikk i hvert fall med meg en prøve at den lipglossen jeg hadde på meg. Skriv talen din på sånne stive kartong-kort i stedet for på pair. Ser mye mer stilig ut, samtidig som du slipper at papiret blafrer pga du er for nervøs:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå