gifteklar gravid og kvalm Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 noen som skal kaste blomster til ugifte damer? dere kaster vel ikke brudebuktten?? tenkte kanskje på å kaste brudepikeblomstene?! noen som skal få mannen til å ta av strømpebåndet og kaste til ugifte menn da??
kokelimonke Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har faktisk tenkt til å kaste buketten! ja, den er dyr og forhåpentligvis veldig fin, men når natten kommer har den gjort sin plikt og jeg har ikke noe behov for å ha den hjemme til den visner. Skal passe på å forevige den med masse bilder :-) Strømpebåndet lar jeg være på, om ikke mannen brenner av lyst til å kaste det til gutta ;-)
ivf-MaMaMø Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Vi skal gjøre begge deler.. Eg skal ikkje kaste brudebuketten, for den er en meter lang og vil bli ødelagt i et kast. Men eg skal få laget en bukett til dette formål. Sambo skal ta av strømpebåndet med tennene og kaste til ugifte menn. Synes det er en litt gøy ting å ha med, blir jo en del latter av dette :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg kastet min, og det er faktisk et godt minne som alle husker:-) Alle jentene var helt gæærne, og den som fikk den snappet den ut av hånden på hun som egentlig fikk den, og landet på magen med hodet så og si på føttene til DJ`nen , og alt festet på film :-) men lur ide om man vil ta vare på buketten å kaste en annen bukett kanskje... min ble total skadd, og måtte kastes etterpå, men den hadde gjort joben sin hele dagen så det gjorde ikke noe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå