Krissy78 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg tok ut spiralen for ca 6 uker siden og har etter det gått å ventet på mensen. Jeg hadde små blødninger (akkurat som mensen) da jeg hadde spiralen også så jeg trodde at den skulle komme til "vanlig" tid. Det gjorde den ikke, så jeg ringte legen å hørte om det var vanlig. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ta en test å sjekke om jeg kanskje kunne være gravid. Testen var positiv!!!! - og ja, jeg er sååååå glad, men likevel litt stresset. Vi har en datter på 16 mnd fra før og da jeg var gravid med henne var jeg sååååå kvalm og dårlig de første 14 ukene, og nå har jeg ingen av de samme symptomene. Noen andre som har opplevd det samme??
Seemly Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Det betyr nok ingenting:) Da jeg gikk gravid med min sønn hadde jeg halsbrann HELE tiden... grusomt!!!!!!! Nå har jeg ikke halsbrann i det hele tatt... heldigvis... men av og til skulle jeg ønske jeg hadde det,for jeg vil også ha symptomer...
Krissy78 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Takk!! Jeg går liksom å venter på alt det som jeg hatet forrige gang... Kvalme, halsbrann, sure oppstøt osv. Men, jeg må jo bare være kjempe fornøyd hvis dette blir et helt problemfritt svangerskap. Får bare håpe alt går bra... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå