Gå til innhold

God morgenbok fra meg til deg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha en fin dag i sola, eller har du sol??? her er det mest sol blanda med sånne tjukke skyer som inneholder noen liter regn... man må bare passe på å ikke si noe stygt om skyene for da slipper de vel hele fossen i hodet på oss. men hvis vi vinker pent til dem så flyr de et annet sted heller, eller tørker opp aller helst.

Vel det var et lite kapittel om skyer, nå et kapittel om klesvask, for jeg kjenner at jeg er fornøyd med at en vask er på snora, en i maskinen og en i trommelen, for her har det ikke vært vasket stort på ei stund.... :-)

Neste kapittel handler om liten jente med ørevondt. hun sover fortsatt og fikk sin siste tablett klokken 00.00 så da kan jeg jo håpe hun ikke har så vondt i dag, for stakkars liten det så ikke godt ut!

Fjerde kapittel et kapittel om kyss klapp og klemming til dere fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen til deg også! Vi har sol, men vinden som blåser er iblandet isnåler tror jeg....

God bedring til lille tusta med vondt i ørene. heldigvis pleier medusinen hjelpe fort!!

Og ha en fortreffelig fin dag midt i all klesvasken din. høres ut som du riktig har fått tatt et tak. Du er flink!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...