lubbeline Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Men er det flere her som har hard og treg mage`???....og da må man jo presse litt, får kjempevondt i magen etterpå..flerer som har det på samme måte??
Brillefint - Jadda! Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Har det ikke selv, men en venninne hadde det... Var kjempeplaget. Er helt vanlig... Tror hun spiste idoform for å bli bedre... Hør med legen.
Nurket11 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har det litt sånn jeg og...Jeg har også kuttet ut kaffe helt og det gjør jo ikke jobben noe enklere hehe. Kanksje svisker hjelper - smaker pyton men det er ihvertfall "sunt". Liker ikke gå på piller o.l.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Heihei. Har det slik jeg å. Fryktelig ubehagelig å gå på do å verker eller murrer i hele meg etterpå... Hihi men så langt er det det eneste sympt jeg har i tillegg til å være SYKT trøtt og litt ømme pupper.... Er glad jeg ikke er veldig plaget med kvalmen....
"Liten" lykke Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Jeg merket også litt til dette. Men, mye fiber i maten hjalp meg umiddelbart:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Drikk Cultura eller Boila hver dag så får det litt fart på magen;)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg sliter også litt med magen ja. Hvis du er veldig plaget kan du jo kjøpe laktulose / duphalac på apoteket. Pleier å hjelpe, og er ikke vanedannende.
MiLady Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Har lest at vann skal hjelpe også på treg mage, og det hjelper på hodepine også. Einaste e at når man spiser svisker så fiser man litt for mye etter min mening. Så hvis man ikke har løst å gå som en tikkanes stinkbombe... Vet ikke hvordan det er med sviske Yogert (ja vi skrver rett frem)
lubbeline Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2008 Takk for gode svar...har funnet ut at linfrø...myknet i vann er en god løsning:-)...noen spiseskjeer om dagen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå