Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er det flere her som har hard og treg mage`???....og da må man jo presse litt, får kjempevondt i magen etterpå..flerer som har det på samme måte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ikke selv, men en venninne hadde det... Var kjempeplaget. Er helt vanlig... Tror hun spiste idoform for å bli bedre... Hør med legen.

Skrevet

Jeg har det litt sånn jeg og...Jeg har også kuttet ut kaffe helt og det gjør jo ikke jobben noe enklere hehe. Kanksje svisker hjelper - smaker pyton men det er ihvertfall "sunt". Liker ikke gå på piller o.l.

Skrevet

Heihei. Har det slik jeg å. Fryktelig ubehagelig å gå på do å verker eller murrer i hele meg etterpå... Hihi men så langt er det det eneste sympt jeg har i tillegg til å være SYKT trøtt og litt ømme pupper.... Er glad jeg ikke er veldig plaget med kvalmen....

Skrevet

Jeg merket også litt til dette. Men, mye fiber i maten hjalp meg umiddelbart:)

Skrevet

Drikk Cultura eller Boila hver dag så får det litt fart på magen;)

Skrevet

Jeg sliter også litt med magen ja. Hvis du er veldig plaget kan du jo kjøpe laktulose / duphalac på apoteket. Pleier å hjelpe, og er ikke vanedannende.

Skrevet

Har lest at vann skal hjelpe også på treg mage, og det hjelper på hodepine også. Einaste e at når man spiser svisker så fiser man litt for mye etter min mening. Så hvis man ikke har løst å gå som en tikkanes stinkbombe... Vet ikke hvordan det er med sviske Yogert (ja vi skrver rett frem)

Skrevet

Takk for gode svar...har funnet ut at linfrø...myknet i vann er en god løsning:-)...noen spiseskjeer om dagen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...