Gå til innhold

Hva har skjedd med mensen???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt vår første pp og nå har jeg fått mensen så det gikk ikke denne gangen. Mensen har alltid vært lik fra mnd til mnd. Det har aldri vært noe tull med den, men selvfølgelig måtte den bli helt anneledes nå og gjøre med bekymret.

 

Jeg har alltid hatt 2 dager med ganske mye blødning, og den begynner sånn, har aldri hatt noe spotting. Så har jeg 2 dager med mindre blødning, og en dag med brun utflod.

 

Denne gangen begynte det spotting en morgen, bare litt rosa på papiret, så så jeg ikke noe mer før neste morgen, da var det litt blod. Så så jeg ikke noe mer før kvelden og da kom det en del. Dagen etter hadde jeg blødning tilnærmet normal mens, men litt mindre. 3. dagen var det mye mindre, kun litt rødt på papiret når jeg tørket meg, og i dag er den så og si borte.

 

Jeg har ganske lange sykluser og mensen kom den dagen jeg ventet den så ingenting unormalt der. Noen andre som har opplevd noe lignende? Får bare håpe den blir normal igjen denne syklusen...men håper helst at jeg ikke får mensen så klart. Blir så bekymret når ting ikke er som det skal....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ganske likt ut som meg denne mnd! Jeg har svært presise 28 dagers sykluser til vanlig, slår aldri feil. Blør alltid i rundt en uke til sammen, minst fire fem dager med mye blod og masse klumper de flørste dagene, deretter avtar det. Har heller aldri noe spotting før mens, men denne gangen begynte jeg med spotting og masse mensmurringer rundt 5 dager før ikm. Pleier ikke murre så mye før mens heller men under mens. Fikk mens sånn midt på dagen den 16, fortsatte utover 17 og litt 18, men de to siste dagene har jeg bare brukt truseinnlegg. Jeg som til vanlig må bytte tampong flere ganger om dagen til vanlig. Ikke har det vært mye klumper denne gangen heller, bare friskt blod. I går og søndag kom det bare på papiret når jeg tørket meg, i dag er det knusktørt. Har ikke hatt noe murringer under mens denne gangen heller. Hadde mass symptomer før ikm syns jeg, men de har avtatt nå, ømme pupper osv.Skjønner ingen ting jeg heller, så håper du får noen svar!

Skrevet

Så rart! Jeg hadde også masse murringer dagene før mens denne gangen, og det pleier jeg ikke å ha. Har som regel ikke murringer i det hele tatt, så jeg hadde et håp om å være gravid. Får prøve igjen....

Skrevet

Har nettopp hatt det samma!!

Merkelig det der.. kanskje sånn kroppen reagerer på innbilt svangerskap?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...