AO3 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 ... til ordinær UL. Tror det kommer til å bli vanskelig å konsentrere seg om jobb fram til det... Samboeren min lovte på tro og ære at han skulle komme, men etterpå begynte han å mumle om poliklinikk og hvis det kom inn en vanskelig pasient... Jeg ga ham klar beskjed om at jeg ga blaffen i om halve sykehuset lå for døden, det var det andre som kunne ta seg av i en liten halvtime. Det er faktisk INGEN andre som kan være på UL der i stedet for ham! Heldigvis var det noe helt vanvittig med liv inni magen i går kveld, det hjelper på humøret.
TeBax Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Du får ha masse lykke til ja, min sambo skapte seg og, å jeg sa det at verden går ikke under om han er borte fra jobb i en halv time selv om det er mye å gjør på jobben hans og at det har vært overtid i flere uker nå, så han ble med så du må bare stå på ditt
Nina_J Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Hehe, jeg hadde ikke klart å holde samboeren min unna om jeg ville engang! Han er så utrolig spent til i morgen da vi skal på ul. Det er jo ikke ordinær ul engang, men tidlig ul pga ekstra oppfølging siden jeg mistet i uke 23 sist. Jeg var også på ul i uke 8, men håper å få se så mye mer nå siden jeg er 13 fullgåtte uker i dag
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Godt og se at det er andre som har nedtelling:) Jeg har ikke begynt med timer enda, men her er det tre dager igjen til UL. Siden vi skal kjøre en helt annen retning enn det mannen min jobber, og så har vi en god times kjøre tur til sykehuset, må han ta fri hele dagen fra jobb. Det passer meg fint. Så er bare å levere de to barna våre i barnehagen, så har vi resten av dagen sammen til kos:) Lykke til om en times tid. Skal du vite kjønnet??
AO3 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 Det gikk veldig fint. Det var en særdeles aktiv krabat der inne! Det har jeg jo i og for seg forstått allerede, av aktiviteten som pleier å være i magen. Terminen ble flyttet til 24. oktober, noe jeg ikke er helt fornøyd med... :/ Den er noen dager for sen, jeg får det ikke til å stemme. Vi får vel se etterhvert. Hun satte overtid på meg fra 7. november, men det blir jeg IKKE med på...! Jeg skal føde på et annet sykehus, og hvis det begynner å tippe flere dager over i november uten at det blir fødsel, da vil jeg be om veldig tett oppfølging og evt igangsetting før den tid. Vi fikk ikke vite kjønn, og ville i grunnen ikke vite det, heller. Ultralydapparatet var gammelt og dårlig ("det dårligste på hele sykehuset", i følge jordmor), så jeg vet jammen ikke om det hadde vært mulig å se uansett om hun hadde prøvd. Jeg vurderer egentlig å ta en privat UL i sommer - ikke for å se kjønn, men for å se litt mer, og gjerne få en vurdering basert på et bedre apparat. Kanskje 3D i samme slengen? Vi får se. I alle fall var det veldig artig å se mini der inne, han/hun veivet masse med armene og beina og så helt fin og perfekt ut, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå