chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 få vite kjønnet på barnet våres.. og da er vel sjangsen stor for at jeg drar på shopping=) Krysser alle fingrer for at vi får vite!!!
AO3 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Krysser fingrene for dere! Vi skal også å UL i dag, men vil ikke vite det...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Åh guuud, jeg skjønner ikke at dere klarer jeg=) hehe... jeg tror jeg kommer til å tørne om jeg nå ikke får vite hva kjønn jeg har i magen, erjo bare såååå nysgjerrig=)
AO3 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Du får spørre samboeren min, det er han som absolutt ikke vil vite det! Jeg kunne godt tenke meg å vite om jeg skal kjøpe rosa eller blå ting, jeg... Men det er jo ikke han som kjøper inn babytingene, så han ser nok ikke akkurat den biten.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Lykke til med UL!! Håper og krysser fingrer for deg at du får vite kjønnet. Skjønner godt at du vil vite det:)
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 nå er jeg spent på hvordan det gikk på UL!! fikk dere se hva det var!? vi venter oss ei jente denne gangen og har jo gutt fra før, så dette er kjempe stas
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Hos oss er det gjort 3 forsøk på å se kjønnet..hehe. En liten luring inni der. Satser på at 3D UL vil avsløre han eller henne, hvis ikke begynner jeg virkelig å lure (alle UL er pga oppfølging, ikke kun for nysgjerrighet altså)
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Hvordan gikk ul?? er det jente eller gutt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå